Opinie z Forum o Suplementach, Kremach i Produktach

Jeśli chcesz przeczytać opinie z forum interesujących Cię tabletek, kropli, kremów, suplementów, czy innych produktów, lub zobaczyć komentarze wybierz któryś z poniższych produktów i kliknij.

Chocolate Slim
Climax Control
Green Barley Plus
Harpagon Forte Max
Nutrigo Lab Burner
Nutrigo Lab Mass
Nutrigo Lab Regeneration
Nutrigo Lab Strength
Collagena Lumiskin
Orgasm Control
Potencialex
Pro Long System
Probolan 50
Prolesan Pure
Remi Bloston
Buniduo Gel Comfort
Levasan Maxx 2
Mirapatches
Black Latte
Melatolin Plus

Wskazówki dotyczące przyjmowania suplementów diety

Bądź szczery – kiedy po raz ostatni jadłeś pięć do dziewięciu porcji owoców i warzyw dziennie? Pomimo dołożenia wszelkich starań, aby zjeść zbilansowaną dietę, może się zdarzyć, że zabraknie Ci zalecanej dziennej ilości pewnych składników odżywczych.

Wiele osób zwraca się po suplementy diety, aby uzyskać brakujące składniki odżywcze. Suplementy mogą być stosowane w celu wypełnienia luk w diecie i mogą być szczególnie korzystne dla niektórych grup osób, które mogą potrzebować wyższych poziomów niektórych składników odżywczych lub których dieta może ograniczać spożycie niektórych składników odżywczych.

Oto kilka ogólnych wskazówek dla dorosłych, którzy rozważają przyjmowanie suplementów diety. Pamiętaj, że nawet jeśli produkty te są dostępne bez recepty, możesz porozmawiać z lekarzem przed rozpoczęciem stosowania jakiegokolwiek suplementu. Suplementy mogą nie być potrzebne u wszystkich. Lekarz może pomóc w określeniu, czy suplement diety jest niezbędny.

Pamiętaj, aby stosować się do zaleceń dotyczących dawkowania wydrukowanych na etykiecie lub zasugerowanych przez lekarza podczas przyjmowania suplementów. Pamiętaj, że suplementy dostarczają dodatkowych składników odżywczych do tych, które już otrzymujesz z posiłków przez cały dzień. I nie ma żadnej rzeczywistej korzyści dla zdrowia, aby przyjmować więcej konkretnej witaminy lub minerału niż potrzebujesz. W rzeczywistości, zastosowanie zbyt wielu niektórych witamin lub minerałów może powodować niewygodne skutki uboczne, takie jak wymioty lub biegunka, a także poważniejsze problemy zdrowotne, takie jak uszkodzenie wątroby.

Bądź szczególnie ostrożny, jeśli chodzi o następujące suplementy:

Żelazo – Żelazo jest niezbędnym minerałem dla organizmu człowieka, którego główną funkcją jest przenoszenie tlenu do tkanek. Żelazo jest również ważne dla utrzymania funkcji mięśni i mózgu, a także układu odpornościowego. Jednakże, jeśli weźmiesz więcej żelaza niż potrzebujesz, ten metal może osiągnąć poziom toksyczności w sercu i wątrobie.

Przeciążenie żelazkiem może powodować objawy od zmęczenia i bólu stawów do impotencji seksualnej i depresji. Bardzo duże dawki mogą uszkodzić narządy lub doprowadzić do śpiączki i śmierci. Górny poziom spożycia wynosi 40-45 mg, w zależności od wieku.
Witaminy A, D i E – Są to witaminy rozpuszczalne w tłuszczach, co oznacza, że organizm będzie przechowywał nadwyżki w wątrobie i tkance tłuszczowej. Podczas gdy wiele witamin jest “rozpuszczalnych w wodzie” i może przeniknąć przez organizm ze stosunkowo łagodnymi skutkami ubocznymi, witaminy rozpuszczalne w tłuszczach mogą z czasem osiągnąć poziom toksyczny.

Wskazówka: Przyjmowanie w sposób umiarkowany

Przyjmowanie suplementu zgodnie z zaleceniami nie oznacza tylko zwrócenia szczególnej uwagi na zalecaną dawkę. Ważne jest również, aby przeczytać etykietę wszystkich leków wydawanych na receptę i bez recepty, aby zrozumieć, jak każdy suplement może potencjalnie wchodzić w interakcję z przyjmowanymi lekami lub spożywaną żywnością.

Zawsze należy przyjmować suplement zgodnie z instrukcjami podanymi na etykiecie. W celu jak najlepszego wchłaniania, niektóre suplementy diety powinny być przyjmowane z żywnością. Rozpuszczalne w tłuszczach witaminy należy przyjmować z posiłkiem zawierającym jakiś rodzaj tłuszczu w celu ułatwienia wchłaniania.

Niektóre witaminy i minerały mogą wpływać na wchłanianie lub skuteczność niektórych leków (w tym leków przeciwkrzepliwych, niektórych leków zobojętniających i antybiotyków). Upewnij się, że dokładnie przeczytasz etykiety na receptach i lekach bez recepty i porozmawiaj z lekarzem o wszystkich przyjmowanych lekach i suplementach oraz potencjalnych interakcjach.

Wskazówka: Przeczytaj uważnie etykiety.

Ważne jest przeprowadzenie dokładnych analizy przy rozważaniu brania danego suplementu. Obejmuje to uważne czytanie etykiet, ponieważ często mogą one być mylące.

Wskazówka: Nigdy nie zastępuj żywności suplementami

[1]http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2005/09/30/AR2005093001998.html
[2]http://www.drugs.com/drug-interactions/multivitamin.html