Dobra ​Dieta ​Dla ​Mężczyzn (​ Jadłospis ​Który ​Znacząco ​Poprawi Twoją ​Erekcję ) 

Zaktualizowano ​23 dni temu
Napisane przez: Łukasz Nowak

Czy Twoja dieta dla mężczyzn to jadłospis prawdziwego kochanka? Pewnie masz dość problemów w sypialni i chcesz w pełni zadowalać swoją partnerkę … Takie pragnienia obecnie ma aż 15% mężczyzn na świecie i z każdym rokiem dany wskaźnik rośnie. Ma to swoje źródło w otaczającym nas środowisku, które jest niezwykle niesprzyjające: tempo życia, stres, niska aktywność fizyczna czy śmieciowa dieta.

To wszystko może przyczynić się do braku odczuwania satysfakcji z życia seksualnego.

Czy oznacza to, że nie jestesmy w stanie nic z tym zrobić?

Nic bardziej mylnego!

Zdrowa dieta dla mężczyzn z odpowiednim jadłospisem przyczyni się do poprawy Twojej erekcji. Wzmocni wzwód, zwiększy popęd płciowy i sprawi że będziesz prawdziwym kochankiem, o którym marzą kobiety.

Dieta dla mężczyzn jadłospis dzięki któremu Twoje życie seksualne powróci na właściwą drogę

Zapomnij o tabletach i bolesnych zabiegach. Wprowadź zawarte w artykule proste zmiany swoich codziennych nawyków żywieniowych, a Twojego życia seksualnego pozazdrości Ci niejeden kolega!

O Diecie Na Potencję i Jej Znaczących Efektach Na Poprawę Erekcji, Nie Mówi się Często i Jest To Jeden z Podstawowych Błędów!

O pozytywnych stronach diety na potencję pisałem szczegółowo w następującym artykule, natomiast w tym artykule skupię się na najistotniejszych jej aspektach.

Zdrowa dieta - jadłospis dla mężczyzn składający się z warzyw

Wprowadzając redukcyjny jadłospis dla mężczyzn specjaliści za główny czynnik przyczyniający się do obniżenia naszej potencji uważają alkohol, przetworzone produkty mięsne, żółty ser oraz papierosy.

Produkty te bezpośrednio wiążą się z chorobami sercowo-naczyniowymi, blokującymi przepływ krwi w naszym organizmie. Nieprawidłowe nawyki żywieniowe prowadzą do pogorszenia stanu zdrowia, czego odzwierciedlenie widzisz w swojej sprawności seksualnej.

Do innych czynników wpływających negatywnie na potencję możemy zaliczyć: długotrwały stres, brak aktywności fizycznej i toksyny ze środowiska.

A więc reasumując za główne problemy z erekcją uważa się nieprzestrzeganie prawidłowej diety i prowadzenie niezdrowego trybu życia.

Jak możesz to zmienić?

Przede wszystkim musisz swoją dzienną dietę wzbogacić w substancje bogate w cynk, selen, witaminę E oraz kwasy omega-3, które znajdziesz w licznych warzywach (o tym w dalszej części artykułu).

Pamiętaj, że kluczowym czynnikiem odpowiadającym za długość Twojego wzwodu jest testosteron. Tutaj cynk odgrywa najważniejszą rolę i zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Twojej prostaty.

Z kolei selen, który jest silnym antyoksydantem, występuje w płynie nasiennym, gdzie każdy kolejny wytrysk uszczupla jego zapasy. Ponadto wspiera usuwanie metali ciężkich z organizmu.

Natomiast w zachowaniu zdrowia i młodości pomoże Ci witamina E i kwasy omega-3. Kwasy te mają właściwości przeciwzapalne.

Powyżej przedstawiłam najważniejsze składniki odpowiedzialne za polepszenie erekcji, jednocześnie stanowiące idealny jadłospis na płaski brzuch. Zdrowa dieta ma ogromny wpływ na Twoją aktywność seksualną oraz zdrowie. Pamiętaj, że to nie jest dieta odchudzająca i jej jadłospis! Aczkolwiek mają coś wspólnego – do najważniejszych składników tych diet możemy zaliczyć warzywa!

​​Słyszałeś ​Kiedyś o ​Warzywach ​Na ​Potencję?

O warzywach na potencję, nie można zapomnieć! Taka dieta pozwoli Ci czerpać pełną przyjemność z Twojego życia seksualnego. Nie ma ona nic wspólnego z dietą 2000 kcal czy tzw głodówką.

Chodzi o zwiększenie spożywania ilości warzyw w codziennym życiu. Warzywa takie jak sałata, pietruszka, brokuły czy szpinak wpływają korzystnie na testosteron. Zawarte w nich utleniacze spowalniają procesy starzenia i poprawiają jakość męskiego nasienia.

Pestki dyni z kolei posiadają dużo witamin odpowiedzialnych za płodność, a marchew może posłużyć nam jako substytut żeń-szenia. Więcej informacji na temat pozytywnych właściwości warzyw możesz znaleźć w tym artykule

Zdrowa dieta jest podstawą do uzyskania satysfakcjonującego życia seksualnego. Wspomniany przeze mnie jadłospis nie jest tylko dietą dla mężczyzn po 40, jest skierowany do wszystkich. Pamiętaj, wystarczą drobne zmiany w Twoim codziennym życiu, a zapomnisz o problemach związanych z erekcją!

Artykuł powstał na bazie tekstów z health.com[1]

O Autorze
Łukasz Nowak
Logowanie 19.11.2019
Jestem ​pasjonatem zdrowego odżywiania i sportów, żyję w Warszawie. Spędziłem ostatnich 10 lat na czele branży zdrowia i fitnessu. W wolnym czasie doradzałem znajomym i rodzinie w kwestiach zdrowotnych, pomagając im wrócić do zdrowia, zachować dobrą formę na przyszłość i wyrobić właściwe nawyki żywieniowe.