​​Co ​Jeść ​Aby Stał Członek - ​Jadłospis na ​Seks​

Zaktualizowano 33 dni temu
co jeść aby stał członek
Napisane przez: Łukasz Nowak

Zastanawiałeś się kiedyś co jeść, aby stał członek? Założę się, że nie. Myślę, że nie zdajesz sobie sprawy jak ogromny wpływ Twoja codzienna dieta może mieć na kondycję Twojego penisa.

W przypadku kiedy Twój jadłospis zawiera śmieciowe żarcie, tłuszcze zwierzęce czy liczne produkty bogate w cholesterol, nie dziw się, jeśli zauważysz, że masz problem z potencją.

Dodaj do tego wszystkie używki w postaci alkoholu czy papierosów, które spożywasz, a będziesz miał odpowiedź na trapiące Cię zaburzenia seksualne. Przy takim funkcjonowaniu niemożliwym jest, aby Twój penis pozostał w formie.

Nie bez powodu mówi się, że jesteś tym czym jesz. Kiedy zaniedbujesz swoją dietę i nie dostarczasz swojemu organizmowi odpowiedniej ilości witamin i minerałów, oczywistym jest, że po pewnym czasie zaczniesz odczuwać tego skutki. Jednym z nich może być potencja.

Członek

Istnieje jednak dobra wiadomość!

W sposób łatwy i wygodny możesz zmienić swoje nawyki żywieniowe i na nowo zacząć się cieszyć dobrą formą swojego członka. Ten artykuł uświadomi Ci, co tak naprawdę jest najważniejsze w codziennej diecie. Jeżeli po jego przeczytaniu będziesz jeszcze bardziej chciał zgłębić ten temat, zapraszam Cię do artykułu https://erektoportal.pl/co-jesc-na-potencje/ , gdzie bardzo szczegółowo zostało opisane zagadnienie impotencji spowodowanej przez złe żywienie.

Cukry i Tłuszcze Zwierzęce Zabójcą Twojego Wzwodu

Dobra, a więc na samym początku zaznaczę co jest głównym zabójcą Twojego wzwodu. Przede wszystkim cukry! Nie trać czasu i od razu przejdź do wyrzucenia ich ze swojej diety. Na dodatek wszystkie tłuszcze zwierzęce, które miałeś w zwyczaju przyjmować zastąp tłuszczami roślinnymi. Zadbaj też o zbilansowane jedzenie białek, oraz żeby Twój jadłospis uwzględniał najważniejsze składniki odżywcze.

Przepis ​Na ​Twardego ​Członka

Teraz się skup i czytaj z uwagą, a raz na zawsze zapomnisz o swoich problemach w sypialni i wstydzie, które to za sobą pociąga!

Koniecznie sięgaj po produkty, które charakteryzują się zawartością L-argininy, L-karnityny, L-cytruliny, L-lizyny, selenu, cynku i johimbiny. Ich wpływ na wzrost libido, lepszą erekcję oraz podnoszenie testosteronu jest niesamowity.

Założę się, że jesteś teraz przerażony i pierwszy raz na oczy widzisz wspomniane przeze mnie składniki.

Odetchnij więc z ulgą, ponieważ pomimo ich skomplikowanych nazw, znajdziesz je w codziennie spożywanych przez Ciebie produktach.

Wieprzowina, ryby, wątróbka czy tran – na pewno, któreś z nich jest Twoim przysmakiem. Jeżeli nie, oczywistym jest, że nie musisz ich jeść samotnie! Dokonaj kuchennej rewolucji i połącz ze sobą takie składniki jak: banany, truskawki, ananasy, winogrona, maliny, cytrusy, jeżyny, śliwki, orzechy, migdały, brokuły, szparagi, papryki, szpinak, pestki dyni, sałatę czy pomidory.

I zadbaj koniecznie o przyprawy! Niewiarygodne jak skutecznie działa imbir w walce z potencją! Gałka muszkatołowa, lubczyk czy cynamon również okażą się wspaniałym wyborem. Nie tylko zapewnią Ci niesamowite doznania kulinarne, ale również niezwykłe doznania w sypialni.

A na koniec najważniejsze! Zioła i minerały. O ich magicznym działaniu mógłbym pisać w nieskończoność. Żeń szeń jest głównym ziołem, który doda Ci energii oraz witalności, tym samym powodując, że Twoje erekcje będą silniejsze i dłuższe. Zwiększenie poziomu testosteronu natomiast zapewni Ci buzdyganek naziemny, a wzrost libido miłorząb.

Do najlepszych witamin zaliczanym natomiast te z grupy B, które powodują lepsze ukrwienie Twojego członka, tym samym czyniąc go twardym.

Nie da się zaprzeczyć, zdrowa dieta ma ogromny wpływ na Twoją kondycję seksualną. Nie czekaj więc i wprowadź zmiany w niej jak najszybciej. Możesz przeczytać też https://erektoportal.pl/co-jesc-przed-seksem/ gdzie też opisuję jaką dietę zastosować przed stosunkiem oralnym, analnym.

Jeśli interesują Cię też wszelkie tematy związane z problemami braku erekcji to na https://erektoportal.pl jest omawiana znaczna ilość ciekawych wątków.

Wpis został zainspirowany artykułem z webmd.com [1]

O Autorze
Łukasz Nowak
​Logowanie 22.04.2019
Jestem​ pasjonatem sportów i zdrowego stylu życia, mieszkam w Warszawie. Spędziłem ostatnich 10 lat na czele branży zdrowia i fitnessu. W wolnym czasie doradzam w kwestiach zdrowotnych, pomagając znajomym i rodzinie wrócić do zdrowia, zachować świetną formę na przyszłość i wyrobić ​prawidłowe nawyki żywieniowe.