Jakie minerały i witaminy na potencje należy spożywać?

Co jeśli bym Ci powiedział, że dobre minerały i witaminy na potencje dla mężczyzn mogą wyleczyć Cię z Twoich problemów ? Brzmi to pięknie prawda? Jestem też pewny, jeśli zgodzisz się ze mną jak powiem, że witaminy i minerały to jedne z elementów, na które warto zwrócić uwage przy problemach z erekcją..

Dlatego, w tym artykule dowiesz się:

  • jakie witaminy na potencję mogą Ci pomóc
  • w jakim jedzeniu występują
  • jakie minerały są Ci potrzebne
  • jakie tabletki mogą Ci pomóc
  • jak długo należy brać tabletki
  • gdzie możesz dokonać dobrych zakupów

Jeśli byś chciał odrazu przeskoczyć do interesującego Cię tematu to możesz skorzystać z poniższej listy:

Jakie witaminy należy spożywać, aby erekcja pojawiała się częściej?

Już wyjaśniam… Dobre witaminy na potencje dla mężczyzn możesz dodać do codziennej diety.Mężczyźni, pragnący wieść udane życie erotyczne, muszą zadbać, aby w ich diecie nie zabrakło składników odżywczych za to odpowiedzialnych. Najczęściej panowie testują różne sposoby walki z problemem, niestety pomijają witaminy.

O znaczeniu tych składników odżywczych w walce z impotencją zapomina się. Okazuje się, że one realnie mogą zapobiegać dolegliwościom sfery seksualnej.

Więc jakie witaminy są najlepsze?

Najistotniejszą rolę ogrywają witaminy pochodzące z grupy B (np. B1, B2, B3), które też często są składnikiem suplementów na potencję. Zadaniem tych witamin jest rozszerzanie naczyń krwionośnych, co w konsekwencji powoduje lepsze ukrwienie całego organizmu.

Do kolejnej ważnej grupy należą witamina C i E.

Za co są odpowiedzialne poszczególne witaminy?

  • B1 – wzmaga produkcję hormonów płciowych (gonadotropinowych), jej brak może prowadzić nawet do bezpłodności.
  • B2 – jest odpowiedzialna za przekazywanie impulsów nerwowych, odpowiednia jej ilość w organizmie pozytywnie wpływa na układ nerwowy.
  • B3 – przyczynia się do poprawy stanu naczyń krwionośnych, oraz układu nerwowego.
  • C – wspomaga potencję, ponieważ ma realny wpływ na poziom cholesterolu we krwi, obniża ciśnienie krwi, a nawet chroni prze nowotworami. Witamina ta jest także silnym antyoksydantem, niszczącym wolne rodniki.
  • E – przyczynia się do poprawy krążenia oraz zwiększonego wydzielania koniecznych hormonów. Ma niemały wkład w leczenie bezpłodności.

Warto abyś przyjrzał się też witaminie A, D i K.

Niedobory witaminy A wpływają w sposób niekorzystny na męskie hormony płciowe. Jeśli chodzi o witaminę D, to wpływa ona na sprawne funkcjonowanie układu krążenia. Witamina K jest odpowiedzialna za prawidłową krzepliwość krwi. Możliwe że masz niedobory wielu witamin i minerałów w tym np. witaminy K jeśli brałeś antybiotyki, które niszczą bakterie odpowiedzialne za produkcję tej witaminy, lub jeśli rzadko jadasz warzywa. Jak sprawdzić czy masz niedobory witaminy ? Więcej o tym później..

Wiedz że, większość witamin występuje naturalnie w jedzeniu.

Sprawdź WITAMINY >>

W jakim jedzeniu występują poszczególne witaminy?

Witamina B1 występuje w:

  • wieprzowinie, wątróbce,
  • produktach pełnoziarnistych
  • szparagach
  • grochu
  • fasoli
  • orzechach
  • rybach

Witamina B2 występuje w:

  • chudych serach
  • mleku
  • produktach pełnoziarnistych
  • wątróbce
  • migdałach
  • brokułach
  • bananach

Witamina B3 występuje w:

  • orzechach
  • produktach pełnoziarnistych
  • ryby
  • chude produkty białkowe
  • chude mięsa

Witamina C występuje w:

  • cytrusach
  • winogronach
  • owocach dzikiej róży
  • warzywach zielonolistnych
  • papryce
  • szpinaku
  • soi

Witamina E występuje w:

  • olejach roślinnych
  • jajach
  • migdałach
  • orzechach
  • marchwi
  • warzywach zielonolistnych
  • kiełkach

Witamina A występuje w:

  • maśle i produktach mleczarskich
  • wątrobie
  • tłustych rybach i tranie
  • pełnym mleku
  • śliwkach
  • marchwi
  • szpinaku
  • dyni
  • morelach
  • boćwinie
  • sałatach
  • zielonym groszku
  • pietruszce
  • koprze

Witamina D występuje w:

  • rybach
  • wątróbce
  • dojrzewającym serze
  • pełnym mleku i produktach mlecznych
  • oleju roślinnym

Witamina K występuje w:

  • soi
  • groszku
  • truskawkach
  • pomidorach

Ale czekaj, jest tego więcej!

Oprócz witamin bardzo istotną rolę odgrywają minerały..

Jakie minerały powinieneś spożywać i w jakim jedzeniu występują?

Warto, abyś swoją dietę także wzbogacił o cynk, mający wpływ na prawidłowe stężenie cholesterolu, regulację ciśnienia krwi oraz rytm serca. Ponadto cynk zwiększa produkcję plemników.

Cynk występuje w:

  • małżach, ostrygach
  • rybach
  • migdałach
  • fasoli
  • produktach pełnoziarnistych

Kolejnym minerałem, o który warto zadbać jest selen. Jest on pomocny przy usuwaniu wolnych rodników, chroni czerwone krwinki i komórki przed ich toksycznym działaniem

Selen występuje w:

  • orzechach brazylijskich
  • łososiu
  • tuńczyku
  • filecie z indyka
  • wołowinie

Pamiętaj też o żelazie, które odgrywa ważną rolę w zwalczaniu bakterii i wirusów, wspomaga prawidłową pracę układu nerowowego.

Żelazo występuje w:

  • wątrobie wieprzowej
  • otrębach pszennych
  • pestkach dyni
  • kakale
  • maku
  • orzechu pistacjowym
  • kiszce krwistej
  • wątroba wołowa
  • wątrobie z kurczaka
  • wątrobie cielencej

Magnez to kolejny minerał który magazynuje związki potrzebne nam do życia, hamuje uwalnianie adrenaliny dzięki czemu pozytywnie oddziałuje na układ nerwowy, oraz zapobiega depresjom.

Magnez występuje w:

  • otrębach pszennych
  • migdałach
  • kakale
  • sezamkach
  • czekoladzie gorzkiej
  • soji
  • kaszy gryczanej
  • fasoli białej
  • orzechach arachidowych
  • orzechach pistacjowych
  • orzechach włoskich
  • kaszy jaglanej
  • grochu
  • ryżu brązowym
  • soczewicy

Czy wiesz że, czasami organizm nie przyswaja odpowiedniej ilości witamin, lub minerałów. Lub akurat pora roku ma wpływ, na brak odpowiednich produktów w sklepach, albo sposób produkcji jedzenia wpływa na jego jakość, co ma przełożenie na liczbę witamin. Dlatego warto wtedy zaopatrzyć się dodatkowo w odpowiednie witaminy i minerały w aptece, lub sklepie internetowym.

Sprawdź WITAMINY >>

Więc co rozumiem przez odpowiednie witaminy i minerały?

Jakie tabletki mogą Ci pomóc?

Już wyjaśniam.. ale zanim Ci odpowiem na to pytanie, to chcę abyś wiedział, że u pewnej grupy mężczyzn zmiany w sposobie odżywania będą subtelnymi modyfikacjami, u innej będą to fundamentalne zmiany. Jednak w jednym i drugim przypadku stosowanie zaleceń ma duży wpływ na wyleczenie się z problemów.

Dość częstym błędem jest wprowadzenie do swojego życia odpowiednich witamin, minerałów i spodziewanie się natychmiastowych rezultatów.

Musisz mieć świadomość, że zmiany nie będą natychmiastowe, ponieważ jest to dłuższy proces, wymagający sporego zaangażowania. I dość często uzależniony jest od braków określonych składników w Twoim organiźmie.

Ile powinieneś jeść witamin i minerałów?

Abyś uzyskał odpowiedź na to pytanie, to zrobiłem dla Ciebie tabelki z dziennym zapotrzebowaniem, oraz z bezpieczną dawką nie dającą efektów ubocznych.

Większość witamin i minerałów powinieneś brać, aż do uzupełnienia braków w organiźmie.

Przy okazji chciałem Ci powiedzieć że..

..zwiększając spożycie witaminy E i C uważaj na to, aby nie brać ich wieczorem bo może to powodować problemy z zaśnięciem.

Jeśli chcesz poprawić potencję zadbaj o zwiększenie spożycia w diecie witamin z grupy B szczególnie B1,B2,B3,B12, oraz witaminy D, cynku i magnezu. Warto też przemyśleć w diecie, stosowanie probiotyków (korzystnego zestawu bakterii). Czasami problemy z erekcją biorą się z infekcji, grzybów, patologicznej flory bakteryjnej.

Zazwyczaj aby stan zdrowia się poprawił potrzeba od miesiąca do dwóch. Czyli aby nadrobić braki, użyj tabletek i uzupełnij swoją dietę o dzienne zapotrzebowanie określonych składników przez okres dwóch miesięcy.

Teraz jak już wiesz ile czego potrzebujesz, to odpowiem Ci na pytanie, które tabletki dostępne na rynku są najlepsze.. O tym już zaraz się dowiesz poniżej..

Sprawdź WITAMINY >>

Gdzie możesz kupić witaminy i minerały dobre na potencję?

Już wyjaśniam.. Wskazane wyżej witaminy i minerały dostępne są w sklepach internetowych i aptekach. Jest ich na rynku bardzo dużo i nie jest łatwo wybrać właściwe preparaty. Zazwyczaj różnią się jakością (liczbą jednostek zawartych w tabletce, wchłanialnością) i ceną.

Osobiście korzystam z apteki internetowej, nie marnuję czasu na stanie w kolejkach i dostaję dobre produkty producentów na których mi zależy. Dostęp do taniej i dobrej apteki z której korzystam, masz poniżej klikając na guzik “Wejdź”.

Więc których producentów zazwyczaj wybieram? To proste! Tych które tabletki mają większą liczbę jednostek i lepszą wchłanialność, czyli dobrą jakość w stosunku do ceny.

Najlepszy stosunek jakości do ceny mają produkty firm:

  • SWANSON
  • NOW FOODS
  • SOLGAR (większość produktów tej firmy osobiście używam)

Możesz te produkty nabyć w atrakcyjnych cenach tutaj:

Sprawdź najlepsze WITAMINY >>

Do dobrych i nieco tańszych firm należą:

  • OLIMP
  • ALLNUTRITION

Ich produkty znajdziesz tutaj:

Sprawdź tańsze WITAMINY >>

To co teraz bym zrobił na Twoim miejscu, to uzupełnił bym dotychczasową dietę o wskazane wyżej witaminy i minerały. Dobre witaminy spożywane przez dłuższy czas ( 2 miesiące ), MEGA Ci pomogą w walce z problemem zaburzeń erekcji.

Czy minerały i witaminy na potencję to jedyne rozwiązanie ?

Dobre wieści! Oczywiście istnieją też inne metody dobre dla mężczyzn, na polepszenie swojego zdrowia. Po poznaniu odpowiednich witamin na potencję, które połączone z dobrą dietą przyspieszą kurację, warto abyś przeczytał inne artykuły . Opisuje w nich różne sposoby radzenia sobie z problemem zaburzeń. W szczególności, zachęcam Cię abyś przyjrzał się ziołom.

Zioła stanowią bardzo tanią alternatywę dla suplementów. Trzymiesięczna kuracja ziołami plus dobra dieta wzbogacona o witaminy, potrafi pomóc niejednemu mężczyźnie. Możesz zaopatrzyć się też w herbatki ziołowe, które są znakomitym źródłem witamin i minerałów.

Wejdź poniżej i wybierz herbatkę dla siebie:

Sprawdź ZIOŁA >>

Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś o suplementach wspomagających leczenie problemów z erekcją, na erektoportal.pl są recenzowane różne produkty.

Jeśli uważasz, że wpis jest wartościowy, to tweetnij go dalej:

♥ Podziel się

Jeśli chcesz lepiej zrozumieć działanie witamin to film zamieszczony poniżej Ci w tym pomoże. Jest on po angielsku, ale z dobrze zrobionymi animacjami, więc wiedza jest łatwo przyswajalna. Ogólnie omówione są tu typy witamin i krótko opisane zadania jakie mają dane typy.