Warzywa na potencje jakie wybrać?

Warzywa na potencje powinny znaleźć się w codziennej diecie. Często niedoceniane, stoją w kolejce za suplementami. Tymczasem ich bogactwo w różnego rodzaju witaminy i składniki czyni z nich podstawowe narzędzie do walki z problemami braku erekcji. Dość często ich składniki przeciwdziałają powstawaniu nowotworów.

warzywa na potencje - jakie wybrać?
Posiadają dużo plusów. Przede wszystkim warzywa są dużo tańsze od suplementów diety, wspomagane odpowiednimi ziołami potrafią naprawdę znacząco podnieść jakość życia seksualnego. Zwłaszcza surowe warzywa, które cechuje wysoka zawartość antyoksydantów. Powinniśmy je spożywać kilka razy dziennie.

Co powinno być na liście?

Postanowiłem wybrać najlepsze dostępne na naszym rynku produkty spożywcze. Jeśli znajdujemy się już w sklepie i chcemy kupić dobre warzywa na potencje to do koszyka na zakupach powinniśmy dodać:

  • Szpinak – jest bogatym źródłem witamin A C i E, działa korzystnie w profilaktyce nowotworowej
  • Groszek zielony – znajdują się w nim witaminy z grupy A, B, C, E, obniża poziom cukru we krwi i poziom cholesterolu, pomaga w leczeniu raka prostaty i zapobieganiu, doskonale odkwasza organizm
  • Seler – chyba najbardziej wartościowe warzywo na potencje, to za sprawą zawartego w nim cynku ( niedobór cynku w organizmie jest przyczyną infekcji, różnego rodzaju grzybów, zmęczenia, problemów z koncentracją )
  • Czosnek – zawarty w nim selen tworzy silny antyutleniacz, pomaga walczyć z bakteriami, oraz wirusami, również poprawia wzwód (polepsza działanie układu krwionośnego. Zwiększa libido, polepsza pracę prostaty. Obniża cholesteror we krwi.
  • Cebulę – również zawiera selen, źródło witaminy B1 B2 B3 C i E
  • Chili – polepsza funkcjonowanie układu krążenia, zwiększa libido, powoduje rozszerzenie naczyń krwionośnych,  działa antyrakowo i przeciwzapalnie
  • Dynię – obniża poziom cholesterolu w układzie krwionośnym, bogata w B-karoten (witamina A, B1, B2) działa odkwaszająco na organizm, wzmacnia układ odpornościowy. W pestkach dyni zawarte są cynk, witaminy i minerały. Cynk ma duże znaczenie w zwiększaniu płodności, chroni prostatę, zwiększa żywotność plemników. Niedobór cynku może skutkować spadkiem popędu płciowego.
  • Pomidory – są bogate w witaminę B1 B2 B6 C (antyoksydant) i likopen, który może chronić przed nowotworem prostaty. Pomidory zawierają miedzy innymi cynk, karoten.
  • Marchew – zawarty w nich karoten ma nieco podobne właściwości do żeń-szenia,  zawiera witaminę C, trochę cynku. Pektyny zawarte w marchwi obniżają poziom cholesterolu we krwi.
  • Pietruszkę – działa pobudzająco, podobnie jak seler zawiera apiol (związek który zwiększa ochotę na seks), odtruwa organizm, zawiera witaminę C E, cynk.

Jak przyrządzić warzywa?

Im mniej świeże warzywa tym mniej smaczne. Staraj się nie przechowywać zbyt długo warzyw, kupuj odpowiednią ilość tak aby mieć zawsze świeże. Jak wybierasz w sklepie popatrz czy przypadkiem nie są zbyt zwiędłe, jeśli tak to ich nie kupuj.

Myj warzywa tylko przed spożyciem. Umycie zawczasu sprawia że szybciej się psują. Myj pod bieżącą wodą najlepiej żeby była letnia.

Nie obieraj zbyt grubo.

Jeśli musisz ugotować, staraj się żeby gotować je w całości. To pozwala na zachowanie większej ilości składników mineralnych i witamin. Dużą popularnością cieszy się też gotowanie na parze. Pozwala to na zachowanie nawet do trzydziestu procent składników mineralnych. Do gotowania na parze może służyć sitko. Wlewamy do garnka trochę wody, a na nim stawiamy sitko.

Dopiero po ugotowaniu najlepiej jest pokroić dane warzywo.

Wzbogacenie posiłków o warzywa jak i zioła wpływa na poprawę potencji. Jakie zioła na potencję i gdzie kupić pisałem w artykule „zioła na potencję” do znalezienia na www.erektoportal.pl .

Wpis powstał na bazie takich filmów jak ten niżej i artykułów z webmed.