Domowe sposoby na potencje dla każdego

Domowe sposoby na potencje mogą okazać się bardzo skuteczne, szczególnie w początkowych fazach problemu. Są to te wszystkie rzeczy, które możesz robić w domu, w wolnym czasie i bez dużych nakładów finansowych. Szereg konkretnych ćwiczeń fizycznych wykonywanych prawidłowo i systematycznie w większości przypadków pozwala zażegnać problem impotencji na zawsze. Nie od dziś wiadomo, że aktywność fizyczna korzystnie wpływa na Twoje zdrowie, samopoczucie, wizerunek. Pozwala także czerpać ogrom przyjemności i satysfakcji z seksu. Aktywność fizyczna to nie tylko sport.

domowe sposoby na potencje

Domowe sposoby na potencję, aby okazały się skuteczne, wymagają sporego zaangażowania w pracę nad sobą. Poniżej opisane zostały ćwiczenia, które zwiększą Twoje zdolności i możliwości seksualne:

 

  1. Ćwiczenia aerobowe (tlenowe) – czyli bieganie, spacery, pływanie.

Jak sama nazwa wskazuje ćwiczenia te polegają na zwiększonej wymianie tlenu, oznacza to, że w trakcie wysiłku mięśnie mają niemalże nieograniczony dostęp do tlenu. To w konsekwencji powoduje intensywne spalanie tłuszczów, budowę masy mięśniowej oraz zwiększenie wytrzymałości mięśni, w tym najważniejszego – mięśnia sercowego. Ponadto badania z Harwardu wskazują, że wykonywanie ćwiczeń aerobowych zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia problemów z erekcją nawet o trzydzieści procent.

Szybki spacer czy bieganie powodują swobodny przepływ krwi w naczyniach krwionośnych. To przyczynia się do poprawy jakości oraz wydłużenia erekcji, ponieważ krew szybciej dopływa do penisa. Ponadto trening aerobowy dodaje energii i witalności każdemu mężczyźnie, a wydzielające się endorfiny relaksują organizm i poprawiają życie seksualne.

bieganie jako domowe sposoby na erekcje

Do ćwiczeń aerobowych zalicza się także pływanie. Seks podobnie jak pływanie jest ćwiczeniem wytrzymałościowym. Zatem jest to pierwszy krok do wyższej sprawności seksualnej. Pływanie także znacznie redukuje tkankę tłuszczową, co powoduje, że stajesz się atrakcyjniejszy dla partnerki, a w efekcie końcowym przeżywasz lepszy stosunek.

Konfiguracja powyższych ćwiczeń zwiększy Twoją gibkość, sprawność oraz wytrzymałość. Istotne jest, aby częstotliwość treningu wynosiła minimum trzy razy w tygodniu i aby jednorazowy trening nie był krótszy niż trzydzieści-czterdzieści minut. Należy też zwrócić uwagę na to aby się nie forsować.

Trening aerobowy oznacza, że mięśnie mają do dyspozycji dostateczną ilość tlenu, aby spalić tłuszcz. W przypadku treningu anaerobowego w którym odczuwasz silny wysiłek, do mięśni nie dociera dostateczna ilość tlenu. Na skutek tego są spalane węglowodany, żeby szybciej pozyskać energię, ale tłuszcz pozostaje nietknięty. Następuje też wytworzenie się kwasu mlekowego. Kiedy organizm przechodzi w zakres anaerobowy, rozpoczyna się spalanie cukrów.

Lepsze efekty z biegania daje regularne trenowanie i nie forsowanie się. U każdego człowieka spalanie tłuszczu zachodzi przy innej wartości pulsu. Podczas biegania aerobowego więcej węglowodanów pozostaje do dyspozycji mózgu, poziom cukru utrzymuje się co pozwala na dłuższą koncentrację. Co redukuje zmęczenie. Ruch przyczynia się też do redukcji hormonu stresu- adrenaliny. Obniżenie poziomu tego hormonu przywraca sprawność umysłową i wydajność. Niestety adrenalina uszkadza również wewnętrzne ścianki naczyń krwionośnych, co ułatwia się osadzaniu tłuszczu (choroby miażdżyca, udar, zawał).

Bieg w którym dostarczamy duża ilość tlenu wyzwala endorfiny (związki z grupy opiatów wytwarzane samodzielnie przez organizm). Te substancje przekaźnikowe wywołują uczucie euforii i wprawiają organizm w stan upojenia.

Podczas biegu wytwarzany jest też hormon szczęścia -serotonina. Serotonina poprawia nastrój, stabilność psychiczną.

Po trzydziestu minutach biegu ilość komórek odpornościowych we krwi wzrasta, co pozwala skuteczniej zwalczać wirusy, bakterie. Dzięki odpowiedniemu bieganiu możesz uniknąć w przyszłości kontaktu z różnymi lekarzami. Dlatego warto, aby bieganie było jednym z Twoich domowych sposobów na potencje.

 

  1. Ćwiczenia mięśni Kegla – czyli ćwiczenia mięśni erogennych

Wyćwiczenie mięśni Kegla, a następnie umiejętne nimi manipulowanie pozwoli wydłużyć stosunek, oraz ułatwić kontrolę wytrysku. Mięśnie te znajdują są dookoła kości łonowej oraz prostaty, ich zlokalizowanie nie jest trudne i najlepiej zrobić to w następujący sposób: w trakcie erekcji poruszaj penisem, mięsień, który odpowiada za ten ruch, to właśnie mięsień Kegla. Możesz też go zlokalizować w inny sposób – podczas oddawania moczu, zatrzymaj jego ciepły strumień na chwilę (nie ręką) – odpowiedzialny za ten ruch jest właśnie mięsień Kegla.

Kiedy już zlokalizujesz mięśnie Kegla, możesz przystąpić do ćwiczeń. Poniżej propozycja kliku prostych ćwiczeń:

Ćwiczenie pierwsze – zaciskanie mięśni Kegla:

Napnij mięśnie Kegla i przytrzymaj jedną dwie sekundy po dwadzieścia powtórzeń. Wykonuj trzy serie przez trzy tygodnie codziennie. Nie wstrzymuj oddechu podczas ćwiczenia.

Ćwiczenie drugie – silne zaciskanie mięśni:

Po każdej serii zaciśnięć (ćwiczenie pierwsze) dodaj serie silnych zaciśnięć. Zaciskaj przez pięć sekund, możliwie najmocniej, przez kolejne pięć sekund rozluźniaj. Wykonuj ćwiczenie w trzech seriach codziennie.

Ćwiczenie trzecie – oddech jąder:

Usiądź na krawędzi krzesła, opuść swobodnie jądra, następnie napnij mięśnie podbrzusza. Napinaj je tak długo, aż zauważysz podnoszenie jąder. Powtarzaj ćwiczenie do momentu zlokalizowania, który to mięsień podbrzusza powoduje uniesienie jąder. Następnie napinaj mięsień podnosząc jądra możliwie najwyżej, następnie rozluźniaj. Niech towarzyszy temu wdech i wydech. Zrób około trzydziestu sześciu – stu ośmiu oddechów.

Ćwiczenie czwarte – blokowanie wytrysku:

Służy wydłużeniu orgazmu, silniejszym skurczom orgazmicznym oraz szybkiemu odzyskaniu energii. Doprowadź się na krawędź orgazmu i wstrzymaj dalszą stymulację wraz z oddechem, gwałtownie zaciśnij mięśnie dolnej części brzucha, zębów oraz pięści. Powtarzaj regularnie ćwiczenie. Obserwuj ilość wydzielanego płynu oraz licz skurcze orgazmowe (średnio trzy-osiem skurczów).

Ćwiczenie piąte – wielki ciąg:

Zasadniczym celem ćwiczenia jest podładowanie energii psychicznej. Wyobrażaj sobie jak energia skumulowana w kobiecych biodrach przepływa przez penisa, kręgosłup aż do Twojej głowy. Następnie wydychając powietrze, wyobraź sobie, że strumień energii wypływa z Twojej głowy po klatce piersiowej aż do jąder i wchodzi w partnerkę, zataczając krąg. Wizualizuj, wyobrażaj to sobie.

Efekty są widoczne zazwyczaj już po miesiącu systematycznych ćwiczeń. Są to ćwiczenia wytrzymałościowe, więc na początku rozpocznij od dwóch sesji tygodniowo, w miarę upływu czasu zwiększaj częstotliwość ćwiczeń. Wytrenowane mięśnie Kegla pozwolą Ci opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem.

 

  1. Trening siłowy – czyli np. podnoszenie ciężarów, przysiady czy pompki

Silne mięśnie to fundament ogromnej satysfakcji seksualnej. Wytrzymałość pozwoli Ci eksperymentować z różnymi pozycjami seksualnymi.

Przysiady przyczyniają się do podwyższenia poziomu testosteronu w Twoim organizmie. Hormon, jakim jest testosteron, odpowiada za popęd seksualny, siłę oraz czas trwania wzwodu.

Trenuj trzy razy w tygodniu po cztery serie (po dziesięć powtórzeń). Pora dnia nie ma większego znaczenia, jednakże wykonywanie ćwiczeń rano z pewnością stanie się swoistym zastrzykiem energii na cały dzień.

 

Przysiady to odpowiednie ćwiczenia na potencje

Wśród podanych wyżej aktywności z pewnością znajdziesz coś, co dla Ciebie okaże się najodpowiedniejsze.

Domowe sposoby na potencje i co jeszcze?

Domowe sposoby na potencje to także zdrowa dieta, odpowiednie zioła, oraz sprawdzone suplementy, o których możesz więcej przeczytać w artykułach „co jeść na potencję” i „zioła na potencję” . Zioła stanowią tańszą i często lepszą opcję w porównaniu do drogich suplementów. Sam sposób przyrządzania ziół jest prosty. Najczęściej wystarczy tylko zalać gorącą wodą. Artykuły o których przed chwilą wspominałem dostępne są na erektoportal.pl (do znalezienia w menu).

Jeśli do swoich problemów, podejdziesz stosując naturalne sposoby na potencję, czyli łączenie zdrowej diety, wraz z ziołolecznictwem, aktywnością fizyczną, oraz ćwiczeniami na mięsień Kegla możesz być pewny że przyniesie Ci to najlepsze rezultaty. Możesz też posiłkować się suplementami diety.

Warto abyś obejrzał ten krótki film poniżej.

Artykuł „Domowe sposoby na potencje dla każdego” był inspirowany wpisem z angielskiego serwisu medycznego webmed.

 

Trafiłeś tutaj prawdopodobnie po wpisaniu w wyszukiwarce:

  • domowe sposoby na potencje
  • domowe sposoby na potencję
  • jak poprawić potencję domowymi sposobami
  • co jeść na potencję w domu
  • jaki trening w domu na poprawienie potencji