3 Naturalne domowe sposoby na potencje – ćwiczenia które robią cuda

Naturalnie zadajesz sobie pytanie, czy domowe sposoby na potencje mogą Ci pomóc?

Wyobraź sobie że jesteś z partnerką i masz mocną długotrwałą erekcję, fajnie by było prawda? Mógłbyś wtedy cieszyć się długotrwałym seksem, a jej na pewno też by się podobało ;-).
Ale prawdopodobnie teraz masz niskie libido, i nie zawsze masz pełna erekcję, kolokwialnie mówiąc sprawy leżą, lub mogły by wyglądać lepiej, prawda..?

Ale nie musi tak być!

Co jeśli powiedziałbym Ci, że domowe sposoby na potencje mogą okazać się bardzo skuteczne (naturalnie jeśli mówimy o początkowych fazach problemu..).

Brzmi obiecująco prawda?

Tylko jak poprawić erekcje domowym sposobem? Najlepsze jest to, że możesz to zrobić w wolnym czasie i beż użycia nakładów finansowych! Wykonując szereg konkretnych ćwiczeń fizycznych, prawidłowo i systematycznie, możesz zażegnać problem impotencji raz na zawsze. Obiecuję Ci, że znajdziesz w tym artykule rozwiązania na Twoje problemy!

Domowe sposoby na potencje - ćwiczenia na potencje zwiększają libido

Jestem pewny że, zgodzisz się ze mną jak powiem :

Aktywność fizyczna korzystnie wpływa na Twoje zdrowie, samopoczucie, wizerunek.

I pewnie jak większość mężczyzn uważasz, że

..aktywność fizyczna wymaga sporo wysiłku, zaangażowania w pracę nad sobą, a to jest ciężkie i trudno wygospodarować sobie na to czas..

Ale pozwól mi być z Tobą szczerym :

Ćwiczenia pozwalają czerpać ogrom przyjemności i satysfakcji z seksu. Aktywność fizyczna jako domowy sposób na potencję, aby okazała się skuteczna, wymaga sporego zaangażowania w pracę nad sobą. Więc mała rada dla Ciebie.. traktuj ją jako zabawę!

Poniżej będę opisywał 3 konkretne rodzaje ćwiczeń, które naprawią i zwiększą Twoje zdolności, możliwości seksualne.

Na samym dole też będę dawał inne rodzaje rozwiązań, a jeśli byś chciał od razu przeskoczyć do konkretnego rodzaju ćwiczeń, to wykorzystaj tą listę:

1. Ćwiczenia aerobowe (tlenowe) – Ćwiczenia na potencje, które zapobiegają problemom

Pozwól mi wyjaśnić.. Jak sama nazwa wskazuje ćwiczenia te polegają na zwiększonej wymianie tlenu, oznacza to, że w trakcie wysiłku mięśnie mają niemalże nieograniczony dostęp do tlenu. To w konsekwencji powoduje intensywne spalanie tłuszczów, budowę masy mięśniowej oraz zwiększenie wytrzymałości mięśni, w tym najważniejszego – mięśnia sercowego.

Ponadto badania z Harwardu wskazują, że wykonywanie ćwiczeń aerobowych zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia problemów z erekcją nawet o trzydzieści procent. Pewnie zastanawiasz się, o jakie ćwiczenia aerobowe chodzi?

Bieganie jako domowe sposoby na erekcje - To sposób poprawy erekcji ćwiczeniami aerobowymiSzybki spacer czy bieganie powodują swobodny przepływ krwi w naczyniach krwionośnych. To przyczynia się do poprawy jakości oraz wydłużenia erekcji, ponieważ krew szybciej dopływa do penisa. Ponadto trening aerobowy dodaje energii i witalności każdemu mężczyźnie, a wydzielające się endorfiny relaksują organizm i poprawiają życie seksualne.

Do ćwiczeń aerobowych zalicza się także pływanie. Seks podobnie jak pływanie jest ćwiczeniem wytrzymałościowym. Zatem jest to najlepszy krok do wyższej sprawności seksualnej. Pływanie także znacznie redukuje tkankę tłuszczową, co powoduje, że stajesz się atrakcyjniejszy dla partnerki, a oprócz tego w efekcie końcowym przeżywasz lepszy stosunek.

Tylko pomyśl.. konfiguracja powyższych ćwiczeń zwiększy Twoją gibkość, sprawność oraz wytrzymałość, a to są naturalne sposoby na poprawe erekcji, które Ci jeszcze pomogą na wielu innych płaszczyznach.

Jak powinieneś wykonywać ćwiczenia aerobowe?

Istotne jest, aby częstotliwość treningu wynosiła minimum trzy razy w tygodniu i aby jednorazowy trening nie był krótszy niż trzydzieści-czterdzieści minut. Należy też zwrócić uwagę na to aby się nie forsować.

Trening aerobowy oznacza, że mięśnie mają do dyspozycji dostateczną ilość tlenu, aby spalić tłuszcz. W przypadku treningu anaerobowego w którym odczuwasz silny wysiłek, do mięśni nie dociera dostateczna ilość tlenu. Na skutek tego są spalane węglowodany, żeby szybciej pozyskać energię, ale tłuszcz pozostaje nietknięty. Następuje też wytworzenie się kwasu mlekowego. Kiedy organizm przechodzi w zakres anaerobowy, rozpoczyna się spalanie cukrów.

Ale czekaj jest tego więcej..

Lepsze efekty z biegania daje regularne trenowanie i nie forsowanie się. U każdego człowieka spalanie tłuszczu zachodzi przy innej wartości pulsu. Podczas biegania aerobowego, więcej węglowodanów pozostaje do dyspozycji mózgu, poziom cukru utrzymuje się co pozwala na dłuższą koncentrację. Co redukuje zmęczenie.

Ruch przyczynia się też do redukcji hormonu stresu- adrenaliny. Obniżenie poziomu tego hormonu przywraca sprawność umysłową i wydajność. Czy wiesz, że adrenalina niestety uszkadza również wewnętrzne ścianki naczyń krwionośnych, co ułatwia się osadzaniu tłuszczu (a to przekłada się na takie choroby jak miażdżyca, udar, czy zawał).

Bieg w którym dostarczamy duża ilość tlenu wyzwala endorfiny (związki z grupy opiatów wytwarzane samodzielnie przez organizm). Te substancje przekaźnikowe wywołują uczucie euforii i wprawiają organizm w stan upojenia.

Podczas biegu wytwarzany jest też hormon szczęścia -serotonina. Serotonina poprawia nastrój, stabilność psychiczną.

A teraz najlepsze..

Po trzydziestu minutach biegu ilość komórek odpornościowych we krwi wzrasta, co pozwala skuteczniej zwalczać wirusy, bakterie. Ponieważ jedną z przyczyn słabej erekcji są właśnie bakterie, dzięki odpowiedniemu bieganiu możesz uniknąć w przyszłości kontaktu z różnymi lekarzami. Dlatego warto, aby bieganie było jednym z Twoich domowych sposobów na potencje.

2. Ćwiczenia mięśni Kegla – czyli szybki sposób na długą erekcję

Posłuchaj.. Wyćwiczenie mięśni erogennych (tzw. mięśni Kegla), a następnie umiejętne nimi manipulowanie pozwoli wydłużyć stosunek, oraz ułatwić kontrolę wytrysku.

Jak zlokalizować mięśnie Kegla?

Mięśnie te znajdują są dookoła kości łonowej oraz prostaty, ich zlokalizowanie nie jest trudne i najlepiej zrobić to w następujący sposób: w trakcie erekcji poruszaj penisem, mięsień, który odpowiada za ten ruch, to właśnie mięsień Kegla. Możesz też go zlokalizować w inny sposób – podczas oddawania moczu, zatrzymaj jego ciepły strumień na chwilę (nie ręką) – odpowiedzialny za ten ruch jest właśnie mięsień Kegla.

Skoro już zlokalizowałeś mięśnie Kegla, możesz przystąpić do ćwiczeń.

Poniżej znajdują się proste ćwiczenia na lepszą erekcję:

  • Ćwiczenie pierwsze – zaciskanie mięśni Kegla:

Napnij mięśnie Kegla i przytrzymaj jedną dwie sekundy po dwadzieścia powtórzeń. Wykonuj trzy serie przez trzy tygodnie codziennie. Nie wstrzymuj oddechu podczas ćwiczenia.

 

  • Ćwiczenie drugie – silne zaciskanie mięśni:

Po każdej serii zaciśnięć (ćwiczenie pierwsze) dodaj serie silnych zaciśnięć. Zaciskaj przez pięć sekund, możliwie najmocniej, przez kolejne pięć sekund rozluźniaj. Wykonuj ćwiczenie w trzech seriach codziennie.

 

  • Ćwiczenie trzecie – oddech jąder:

Usiądź na krawędzi krzesła, opuść swobodnie jądra, następnie napnij mięśnie podbrzusza. Napinaj je tak długo, aż zauważysz podnoszenie jąder. Powtarzaj ćwiczenie do momentu zlokalizowania, który to mięsień podbrzusza powoduje uniesienie jąder. Następnie napinaj mięsień podnosząc jądra możliwie najwyżej, następnie rozluźniaj. Niech towarzyszy temu wdech i wydech. Zrób około trzydziestu sześciu – stu ośmiu oddechów.

 

  • Ćwiczenie czwarte – blokowanie wytrysku:

Służy wydłużeniu orgazmu, silniejszym skurczom orgazmicznym oraz szybkiemu odzyskaniu energii. Doprowadź się na krawędź orgazmu i wstrzymaj dalszą stymulację wraz z oddechem, gwałtownie zaciśnij mięśnie dolnej części brzucha, zębów oraz pięści. Powtarzaj regularnie ćwiczenie. Obserwuj ilość wydzielanego płynu oraz licz skurcze orgazmowe (średnio trzy-osiem skurczów).

 

  • Ćwiczenie piąte – wielki ciąg:

Zasadniczym celem ćwiczenia jest podładowanie energii psychicznej. Wyobrażaj sobie jak energia skumulowana w kobiecych biodrach przepływa przez penisa, kręgosłup aż do Twojej głowy. Następnie wydychając powietrze, wyobraź sobie, że strumień energii wypływa z Twojej głowy po klatce piersiowej aż do jąder i wchodzi w partnerkę, zataczając krąg. Wizualizuj, wyobrażaj to sobie.

Efekty są widoczne zazwyczaj już po miesiącu systematycznych ćwiczeń. Są to ćwiczenia wytrzymałościowe, więc na początku rozpocznij od dwóch sesji tygodniowo, w miarę upływu czasu zwiększaj częstotliwość ćwiczeń. Wytrenowane mięśnie Kegla to odpowiedź na to jak opoznic wytrysk domowym sposobem! Napinając je tuż przed orgazmem, będziesz mógł dłużej się kochać.. Ale czekaj, sposobów jest więcej!

3. Treningi z ciężarami – to naturalne sposoby na potencję w domowej siłowni

Silne mięśnie to fundament ogromnej satysfakcji seksualnej. Wytrzymałość pozwoli Ci eksperymentować z różnymi pozycjami seksualnymi. Ale to nie wszystko..!

Przysiady to odpowiednie ćwiczenia na potencje. Trenuj tak, aby zaciskanie mięśni kegla podczas stosunku było dla Ciebie łatwościąPrzysiady przyczyniają się do podwyższenia poziomu testosteronu w Twoim organizmie. Hormon, jakim jest testosteron, odpowiada za popęd seksualny, siłę oraz czas trwania wzwodu.

Jak ćwiczyć, żeby to miało jakiś sens? Trenuj trzy razy w tygodniu po cztery serie (po dziesięć powtórzeń). Pora dnia nie ma większego znaczenia, jednakże wykonywanie ćwiczeń rano z pewnością stanie się swoistym zastrzykiem energii na cały dzień.

Trochę tych ćwiczeń jest, ale jestem pewny, że wśród podanych wyżej aktywności z pewnością znajdziesz coś, co dla Ciebie okaże się najodpowiedniejsze.

Co jeszcze jest dobre na zwiększenie erekcji?

Ok. Jesteś nienasycony, ćwiczenia to dla Ciebie za mało i zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić, aby Twój penis był tak super twardy, że mógłbyś nim zatłuc małą foczkę?

Podpowiem Ci.. domowe sposoby na potencje to także zdrowa dieta, witaminy, odpowiednie zioła dla mężczyzn, oraz najlepsze tabletki na potencję bez recepty, o których możesz więcej przeczytać w rankingu dostępnym na erektoportal.pl .

Jeśli chcesz być sprawniejszy w łóżku to zioła stanowią tańszą i często lepszą opcję w porównaniu do drogich suplementów. Sam sposób przyrządzania ziół jest prosty. Najczęściej wystarczy tylko zalać gorącą wodą, lub połknąć kapsułkę. Artykuły o których przed chwilą wspominałem, oraz inne wartościowe porady znajdziesz w menu erektoportal.

Jeśli do swoich problemów, podejdziesz stosując naturalne sposoby na potencję, czyli łączenie zdrowej diety, wraz z ziołolecznictwem, aktywnością fizyczną, oraz ćwiczeniami, możesz być pewny że przyniesie Ci to najlepsze rezultaty. Możesz też posiłkować się suplementami diety, lub odpowiednimi witaminami.

Warto abyś obejrzał ten krótki film poniżej.

Artykuł “Naturalne domowe sposoby na potencje” był inspirowany wpisem z angielskiego serwisu medycznego webmed.

 

Trafiłeś tutaj prawdopodobnie po wpisaniu w wyszukiwarce:
  • naturalne sposoby na potencję
  • domowe sposoby na potencję
  • domowe sposoby na potencje forum
  • ćwiczenia na erekcję
  • ćwiczenia na potencje
  • domowe sposoby na erekcje
  • jak poprawić potencję domowymi sposobami
  • jak poprawić erekcje domowym sposobem
  • jaki trening w domu na poprawienie potencji