Dieta na potencję dla mężczyzn (Lista najlepszych produktów)

dieta na potencje - co wybrać z warzyw i owoców

Dobra dieta na potencję dla mężczyzn

Czy wiesz jaka powinna być dobra dieta na potencję dla mężczyzn ? Oczywiste jest to, że jesteś tutaj ponieważ szukasz informacji na ten temat. Prawdopodobnie chciałbyś mieć wyższe libido, pełniejsze erekcje, lepszy seks i zaspokojoną kobietę koło siebie. Na dzień dzisiejszy skoro tu jesteś, to prawdopodobnie tego nie masz.. I być może pojawiają się już u Ciebie początkowe problemy, niskie libido, słabe erekcje.. Problemy te słusznie chcesz rozwiązać właściwą dietą..

Od razu piszę, że artykuł będzie długi. Obiecuję Ci natomiast, jeśli dotrwasz do końca, to po tym artykule będziesz wiedział jaką dietę zastosować u siebie, tak aby rozwiązać swoje problemy z potencją.

Więcej o diecie już za chwilę..

Zanim zaczniemy chciałem Ci też powiedzieć, że w tym artykule będą poruszane takie tematy jak:

Jeśli chcesz od razu przeskoczyć do konkretnego podpunktu, to skorzystaj z powyższej tabeli klikając w wybrany temat.

No więc dlaczego potrzebna Ci dobra dieta ? O tym, że sposób odżywania zasadniczo wpływa na życie i funkcjonowanie każdego człowieka, nie muszę przekonywać.Dieta na potencję - co powinno być na liście składników ? W zasadzie wszystko co spożywamy dostarcza nam mikroskładników, tych co chcemy i tych których nie koniecznie pożądamy. Bywa tak że, przez nieodpowiednią dietę możemy sobie zaszkodzić. Na szczęście zmieniając parę rzeczy w jedzeniu możemy też sobie pomagać.

Jeśli cierpisz na impotencje, bądź zaburzenia erekcji, lub chcesz polepszyć swoje libido, to dobrym pomysłem jest zabranie się za ten problem, właśnie wprowadzając dietę dobrą na potencję.

Odpowiednia dieta, może pomóc Tobie i Twojemu związkowi, podwyższając jakość życia seksualnego.

Dlatego chcę zaproponować Ci klika wskazówek dotyczących Twojego odżywania, nawet jak nie cierpisz jeszcze na zaburzenia erekcji.

Wprowadzenie tych zmian poprawi Twoje ogólne samopoczucie, oraz pozwoli Ci odczuwać większą radość, oraz satysfakcję ze współżycia.

Zanim jednak zaczniemy warto abyś poznał przyczyny swoich problemów..

Dlaczego masz problemy?

Jak wspomniałem wcześniej brak odpowiedniej diety, może mieć niekorzystny wpływ na Twój organizm.

Przyczyn zaburzeń może być wiele, ale skupmy się dziś na tych związanych z nieodpowiednią dietą.

Co przez to rozumiem?

Jeśli źle się żywiłeś (np. w diecie było zbyt dużo cukru, jedzenia typu fast food, czy po prostu dostarczałeś zbyt niskią dzienną ilość witamin, minerałów, składników) to miało to wpływ na różne elementy w Twoim życiu. Zaczynając od gorszej jakości snu, poprzez nieszczelność naczyń krwionośnych i problemy z trawieniem. Wszytskie te elementy przekładają się na Twoje problemy z erekcją i niskie libido.

Przykładowo bywa tak, że nieodpowiednia dieta przekłada się na wzrost patologicznej flory bakteryjnej. Poprzez nieszczelność naczyń (brak odpowiednich mikroskładników), bakterie przenikają z jelit do innych organów np. prostaty i infekują je.

Część problemów może też mieć podłoże genetyczne (predyspozycje do chorób np. układu krążenia, układu pokarmowego). Osoby z takim właśnie podłożem powinny w szczególności dbać o swoje zdrowie, ponieważ są bardziej podatne na różnego rodzaju dolegliwości. Niedbając o odpowiednią dietę (uwzględniającą predyspozycje do chorób) takie osoby są w większym stopniu narażone na różnego rodzaju dolegliwości czy infekcje.

Więc co możesz zrobić?

Wyeliminować przyczyny..

Zazwyczaj lekarz leczy skutki, ale nie przyczyny.. Przyczyną jest zła dieta.

Czego konkretnie Ci brakuje w organiźmie?

Niestety bez odpowiedniego przebadania ciężko to stwierdzić..

Dlatego na tą chwilę, można popracować ogólnie nad Twoją dietą.. Uzupełniając witaminy, minerały i pozostałe składniki za pomocą właściwej diety.

Poniżej znajdziesz tabele z dziennym zapotrzebowaniem witamin i składników:

Zakładając że masz braki tych witamin i składników, to oprócz zmiany jedzenia na te bardziej wartościowe, przemyślałbym dodatkowo suplementacje tabletkami, witaminami i ziołami.

A wracając do diety, to co jest dobre na erekcje?

Jakie produkty powinny znaleźć się na liście diety dobrej na erekcję ?

Już tłumaczę..

Przedewszystkim produkty powinny być bogate w L-argininę, L-cytrulinę, L-karnitynę, L-lizynę, johimbinę, cynk, selen.

Dlaczego?

Ponieważ głównie te składniki mają wpływ na poprawę układu krążenia, poprawę libido, podniesienie testosteronu i lepsze erekcje.

Gdzie możesz znaleźć produkty zawierające te składniki?

Jeśli chcesz mieć lepsze erekcje to zadbaj o to, aby Twoje potrawy były bogate produkty mięsne, takie jak:

  • wieprzowina
  • wątróbka
  • ryby
  • tran

..oraz zadbaj o to, aby w Twojej diecie znalazły się takie rośliny, owoce i warzywa jak:

  • orzechy
  • migdały
  • banany
  • cytrusy
  • winogrona
  • szparagi
  • groch
  • fasola
  • brokuły
  • papryka
  • szpinak
  • owoce dzikiej róży
  • soja
  • oleje roślinne
  • migdały
  • marchew
  • kiełki
  • śliwki
  • pestki dyni
  • morele
  • boćwina
  • sałata
  • pietruszka
  • koper
  • pomidory
  • truskawki
  • ananasy
  • brzoskwinie
  • granaty
  • melony
  • maliny
  • jeżyny
  • seler
  • kalafior
  • brukselki

..jeśli chodzi o nabiał to w diecie nie powinno zabraknąć:

  • chudych produktów białkowych
  • jaj
  • dojrzewającego sera
  • pełnego mleka i produktów mlecznych

Jakie posiłki możesz spożywać na poprawę potencji ?

Dieta na poprawę potencji powinna być też bogata w przyprawy takie jak: imbir, cynamon, goździki, lubczyk, cząber, kminek, kolendra, gałka muszkatołowa. Możesz dodawać do sałatek, mięs, ryb, ciast.

Jak to wszystko wpleść w elementy dnia?

Pozwól że wyjaśnię..

Na śniadanie spożywaj: różnego rodzaju sałatki warzywne, jajka na miękko, nasiona i orzechy włoskie, migdały, nerkowce, pestki dyni i słonecznika, twaróg, płatki owsiane, ciemne pieczywo, chuda wędlina, jajecznica z przyprawami, naturalne jogurty z orzechami, grzanki, tosty.

Na obiad proponuję: owoce morza (ostrygi, krewetki, homary), ryby (sandacz, łosoś, węgorz, pstrąg), kalafior, brokuły, brukselka, szpinak, chude, czerwone mięso, drobiowe mięso, brązowy ryż, makarony, zapiekane warzywa, zupy warzywne, sushi.

Unikaj smażonych potraw, a tłuszcz zwierzęcy zastąp roślinnym.

Na kolację zaleca się: sałatki owocowo-warzywne, wino z goździkami, ser pleśniowy, twarożek, naleśniki gryczane, jogurt, owocowe koktajle, placki dyniowe.

Posiłki powinny być spożywane regularnie. Należy zrezygnować z jedzenia typu fast food i zredukować do minimum spożycie słodyczy. Każdy posiłek w ciągu dnia warto uzupełnić o świeże soki owocowe (np. ananasowy), oraz wodę mineralną, a także herbaty z żeń-szeniem.

Dobrym pomysłem jest zaczęcie dnia od szklanki wody z cytryną.

Jak jeszcze możesz wspomóc dietę na erekcję ?

Istotnym elementem diety na potencję powinien stać się zestaw ziół.

Jest to najtańsza opcja, zarazem dająca szybko efekty.

Najlepsze zioła które mogą podnieść potencję to:

  • Żeń-szeń – zwiększa ilość energii, witalność
  • Buzdyganek naziemny (Tribulus terrestris) – zwiększa poziom testosteronu, potęguje doznania seksualne, produkjcę spermy
  • Miłorząb (Ginkgo Biloba) – pobudza seksualnie, wzmacnia ścianki, elastyczność naczyń krwionośnych
  • Damiana – dezynfekuje drogi moczowe, obniża poziom cukru we krwi
  • Nasiona kozieradki (koniczyna grecka, boża trawka) – regeneruje tkanki, podwyższa poziom testosteronu
  • Korzeń Maka (Maca tuber) – podnosi testosteron, zwiększa ruchliwość plemników
  • Imbir – obniża poziom cholesterolu we krwi, poprawia krążenie
  • Eleuterokok kolczasty (Eleutherococcus senticosus maxim) – pobudza układ nerwowy, podnosi libido
  • Korzeń lukrecji (Glycyrrhiza, Licorice Root) – leczy stany zapalne, zwiększa wigor
  • Korzeń kolcorośli (Sarsaparilla) – podnosi libido, testosteron
  • Palma Sabałowa (Saw Palmetto) – leczy stany zapalne, poprawia układ odpornościowy, metabolizm
  • Pokrzywa zwyczajna (Stiniging Nettle, Urtica dioica) – działa przeciwgrzybicznie
  • Kozie ziele (Epimedium) – podnosi testosteron, libido, poprawia układ krwionośny, działa przeciw zapalnie
  • Selernica (Cinidium Monnier) – działa przeciwgrzybicznie, podnosi libido, pobudza układ nerwowy

Jeśli chcesz więcej dowiedzieć się na temat ziół dobrych na erekcję, to przeczytaj artykuł “zioła na potencję dla mężczyzn”.

Jeśli interesują Cię wspomniane wyżej zioła, możesz je dostać w dobrym sklepie zielarskim.

Wejdź poniżej i wybierz zioła dla siebie:

Wejdź

Przemyśl też uzupełnienie diety o dodatkowe witaminy i minerały.

Najlepsze witaminy i minerały w diecie na erekcję to:

  • B1 – wzmaga produkcję hormonów płciowych
  • B2 – pozytywnie wpłwa na układ nerwowy
  • B3 – poprawia stan naczyń krwionośnych
  • B12 – poprawia produkcję zdrowych czerwonych krwinek
  • C – silny antyoksydant, niszczy wolne rodniki
  • E – poprawia krążenie, produkcję hormonów
  • Cynk – reguluje ciśnienie krwi, zwiększa produkcję plemników
  • Selen – chroni komórki
  • Żelazo – wspomaga prawidłową pracę układu nerwowego
  • Magnez – pozytywnie oddziałuje na układ nerwowy

Jeśli ten temat interesuje Cię szerzej to na temat witamin i minerałów pisałem w artykule “witaminy i minerały na potencję”.

Jeśli interesuje Cię temat warzyw, to możesz przeczytać też artykuł “jakie warzywa są dobre na potencję”.

Co jeszcze możęsz zrobić ?

Zalecał bym Ci ograniczyć spożycie alkoholu, oraz nikotyny i wszelkich innych używek, gdyż zaburzają one libido u mężczyzn.

Możesz przemyśleć też właściwe tabletki, których ranking znajdziesz na erektoportal.pl u góry w menu tej strony.

Podsumowanie

Mam nadzieję, że już mniej lub więcej, wiesz jakie produkty powinny znaleźć miejsce w Twojej lodówce. Mam też nadzieję że zrobiłeś odpowiednią listę.

Zmieniając swoją dotychczasową dietę, zwracaj uwagę na to, aby znalazły się w niej świeże produkty. Do właściwej diety, dodaj zioła, witaminy i suplementy. Zmniejsz ilość użwej, a najlepiej zrezygnuj z nich całkiem jeśli takowe stosujesz. Osłabiają one Twój organizm, więc robisz sobie pod górkę..

Chcesz usłyszeć najlepsze ?

“Prowadząc się” w ten sposób, nie tylko podniesiesz swoje libido, poprawisz erekcję, ale zyskasz dodatkową energię, którą swoją drogą powinieneś zainwestować w sport, lub aktywność fizyczną. Najlepiej, żeby to był rodzaj sportu, który pozwoli Ci się dotleniać. Może to być bieganie.

Jeśli uważasz, że wpis jest dla Ciebie wartościowy, lub może taki okazać się dla kogoś innego, to tweetnij go dalej:

♥ Podziel się

Zadbaj o właściwą dietę na potencję. Pamiętaj, że to co dziś spożywasz, będzie miało wpływ na twoją krew i organy. Dzięki dobrej diecie i odpowiedniemu stylowi życia, Twój organizm będzie zdrowszy. Zwiększy Ci się ilość tlenu we krwi, zmniejszy ilość cukru, złego cholesteroru i patologicznej flory bakteryjnej.  Pomożesz sobie zdrowotnie na wielu płaszczyznach, nie tylko seksualnej. Jeśli cierpisz na jakieś inne choroby np. cukrzycę, to w przypadku zaburzeń erekcji, skonsultuj się z lekarzem.

Tekst ten powstał na bazie artykułów takich jak https://www.webmd.com/