Co jeść na potencję ? (lista 8 najlepszych składników)

co jeść na potencję

Co jeść na potencje?

Jeśli zadajesz sobie pytanie “co jeść na potencję” to prawdopodobnie dlatego, że obawiasz się niepowodzenia w łóżku w postaci problemów z erekcją.Co na potencję jest najlepsze dla mężczyzny ? Oczywiste jest to, że niewielu mężczyzn chciałoby się znaleźć w takiej sytuacji ,a zwłaszcza Ty.

Dlatego jestem pewny, że zgodzisz się ze mną jeśli powiem..

Trzeba zadbać o swoje zdrowie..

..aby problemy się nie pojawiały..

..a pierwszym krokiem, który mężczyzna może zrobić żeby to osiągnąć, jest zadbanie o to, aby na jego stole znalazło się odpowiednio dobre jedzenie na potencje.

Więc co na potencję, będzie dla Ciebie dobre?

Czy dodanie paru produktów do lodówki wystarczy i czy to jedyne sposoby na poprawę libido?

Niestety nie..

Przeczytaj ten artykuł do końca, a obiecuję Ci, że poznasz odpowiedzi na większość Twoich pytań.

Jeśli chcesz od razu przeskoczyć do odpowiedniej części, to skorzystaj z poniższych odnośników:

Jeśli zastanawiasz się nad dobrym jedzeniem na potencje, kluczowe jest abyś wpierw poświęcił chwilę na zapoznanie się z właściwymi składnikami diety, które mają kluczowy wpływ na podniesienie jakości Twojego życia seksualnego.

Więc co wpływa na potencje w diecie ?

Zaraz się o tym dowiesz..

8 najlepszych składników na większą erekcję

Na erekcję wpływa w największym stopniu 8 składników. Skąd to wiem?

Pozwól mi wyjaśnić..

Tak się składa że, wykonałem tonę pracy (czyli całą robotę za Ciebie) i przeszukałem różne dostępne mi źródła wiedzy. Więc wiem.. :-). A teraz postanowiłem to wszystko streścić i dać Ci tą wiedzę w pigułce.

Wybrałem dla Ciebie najlepsze składniki diety na lepszy wzwód, na które warto abyś zwrócił uwagę. Poświęć chwilę, weź kawałek kartki, coś do pisania, i uzupełnij swój jadłospis o te elementy.

Na lepszą erekcję, najbardziej wpływają składniki w jedzeniu takie jak:

Co powinieneś jeść na lepszy wzwód? L-arginina zawarta w wieprzowinie jest dobra na potencję

L Arginina , L-Arginina HCI – dla mężczyzn dobrze działa na pracę naczyń krwionośnych. Jest aminokwasem niezbędnym dla syntetyzowania tlenku azotu, który odgrywa ważną rolę m.in. w pracy układu krwionośnego. Rozszerza naczynia i poprawia ukrwienie organizmu, oraz ukrwienie narządów płciowych. Jedzenie, lub suplementacja L-argininą daje Ci lepszą prace Twojego układu krwionośnego, a to przekłada się na lepszą erekcje.

W jakim jedzeniu możesz spotkać L-argininę?

Przede wszystkim znajdziemy ją w produktach bogatych w ten aminokwas czyli:

  • serach twarogowych
  • mleku
  • jogurtach
  • jajkach
  • wołowinie
  • mięsie drobiowym
  • wieprzowinie
  • produktach zbożowych
  • migdałach
  • soji
  • pestkach słonecznika
  • soczewicy
  • tuńczyku
  • halibucie
  • łososiu
  • suplementach

 

Jeśli chcesz coś zjeść na lepsze erekcje to wybierz arbuzaL-Cytrulina – po raz pierwszy wyizolowano ją z arbuza, wpływa korzystnie na układ krążenia, zwiększając produkcję tlenku azotu, rozluźnia naczynia krwionośne i zwiększając ich przepływ.

Pozytywnie wpływa na libido, pełniąc rolę afrodyzjaka. Poprawia kondycję wysiłkową, pomaga usuwać szkodliwe substancje z organizmu, zmniejsza uczucie zmęczenia, pozytywnie wpływa na równowagę kwasowo-zasadową.

Występuje oczywiście w arbuzie i suplementach diety.

 

dziczyzna jest dobra na potencjeL-karnityna – dotlenia mięsień sercowy, wzmacnia pozwalając na dynamiczny wysiłek, wytwarza energie z tłuszczy. Jest aminokwasem, który bierze udział w uwalnianiu i syntezie acetycholiny. Redukuje poziom stresu. Mówi się że, dobrze zapobiega przedwczesnym wytryskom i osłabionej erekcji.

Najliczniej występuje w dziczyźnie, wieprzowinie, drobiu, rybie, kiełbasie, oraz w postaci skondensowanej w suplementach.

 

L-lizyna zawarta w szpinaku poprawia potencjeL-lizyna – pomaga utrzymać równowagę azotową u dorosłych. Należy do grupy aminokwasów niezbędnych w naszym organizmie (musi być dostarczana z zewnątrz, ponieważ nasz organizm nie potrafi jej wytworzyć). Zwiększa przyswajalność żelaza w organizmie. Pomaga zwalczać infekcje, redukuje stres.

Możesz ją dostarczyć do swojego organizmu z jajek, kurczaka, mleka, jagnięciny, ryb, czerwonego mięsa, szpinaku, kminku.

 

johimbinaJohimbina – jest pozyskiwana z kory liści johimbiny. Pobudza ośrodek erekcji w rdzeniu kręgowym. Substancja ta powoduje zwiększony dopływ krwi do narządów płciowych, przyspiesza erekcję, sprawia silniejsze pobudzenie i przyjemność seksualną. Likwiduje zaburzenia erekcji, wzmaga wytrysk nasienia.

Możesz ją dostać pod postacią kropli, suplementów, a z reguły jest dostępna na receptę.

 

dopamina dobra na poprawę potencjiDopamina – hormon szczęścia, ten neuroprzekaźnik produkowany jest przez komórki nerwowe w rdzeniu kręgowym, oraz mózgu.

Wpływa na układ limbiczny, zarządzając procesami emocjonalnymi i psychicznymi. Wpływa też na napięcie mieśni, zwiększa popęd płciowy. Pozytywnie wpłwa na nasze dobre samopoczucie i na jakość życia seksualnego. Dzięki dopaminie następuje szybszy przepływ krwi.

Jeśli masz braki, możesz odczuwać zmęczenie, lęki i ciągłe napięcie. Suplement DHEA generuje produkcję dopaminy.

Co oprócz suplementu wpływa korzystnie ? Dorzuć do koszyka z zakupami banany, truskawki, żurawinę, jagody, śliwki, migdały, ziarna słonecznika.

Cynk – na potencję.. ? Brak odpowiedniej ilości tego składnika w organizmie powoduje infekcje, zmęczenie, kłopoty z koncentracją, wypadanie włosów. Cynk pobudza pracę prostaty uczestniczy w przemianach białek.

Jak masz za mało cynku w organizmie, to możesz być narażony na infekcje grzybne (problemy z potencją mogą brać się właśnie z infekcji). Cynk przeciwdziała chorobom prostaty, pozytywnie też działa na problemy skórne. Jedź więcej cynku, a będziesz miał piękną skórę 🙂
Cynk a potencja ? Jeśli chcesz polepszyć erekcję to jedz pestki dyni, które są doskonałym źródłem cynku
Najlepszymi źródłami cynku są:

  • wątroba cielęca
  • wieprzowa
  • pieczeń wołowa
  • pestki dyni
  • kasza gryczana
  • ser ementaler tłusty
  • migdały
  • czekolada gorzka
  • groszek zielony
  • seler
  • suplementy diety

 

Selen – najlepiej przyswajany selen to L-selenometionina. Najważniejszą jego funkcją jest tworzenie silnego antyutleniacza. Na co pomaga? Pozwala lepiej organizmowi walczyć z bakteriami i wirusami. Poprawia funkcjonowanie układu krwionośnego (daje lepszy wzwód). Dostarczany regularnie do organizmu zmniejsza ryzyko raka prostaty, zwiększa libido, wzmaga pracę prostaty.
selen w orzechach brazylijskich na potencję
Znajdziesz go w:

  • orzechach brazylijskich
  • nasionach słonecznika
  • tuńczyku
  • owocach morza
  • wątrobie
  • czosnek
  • cebuli
  • kiełkach pszenicy
  • brązowym ryżu
  • drobiu
  • jajach
  • kaszy gryczanej
  • kakao
  • łososiu
  • orzechach włoskich
  • bananach
  • ryżu białym

Zapewne masz już jakieś przemyślenia, co warto dodać do diety na większą potencję. Być może masz też zapisaną listę potencjalnych zakupów..

Jest coś, co musisz jeszcze wiedzieć..

W tym miejscu warto wspomnieć, że dieta nie powinna być pozbawiona odpowiednich witamin. Przede wszystkim bardzo ważne dla walki z impotencją są witaminy grupy B, witamina C, witamina E. Odpowiadają one za rozszerzanie naczyń krwionośnych, oraz regulują pracę układu hormonalnego.

Dla uzyskania lepszych efektów warto wspomóc swoją dietę o niezbędne witaminy. Czasami problemem może być nie odpowiedni balans witamin. Może brakować niektórych witamin, lub niektórych może być za dużo w naszym organizmie.

Więcej o witaminach, możesz przeczytać, klikając w artykuł “jakie witaminy..”.

Pamiętaj, że dieta powinna być dobrze dobrana do każdej osoby. Jest to kwestia indywidualna. A jeśli temat diety wydaje Ci się pociągający, to trochę więcej o nim pisałem w artykułach dostępnych na erektoportal.pl.

Poznałeś 8 składników diety..

ale to nie wszystko, o czym chcę Ci opowiedzieć..

Jedzenie na erekcję – Czy jest coś dobrego o czym nie wspomniałem ?

Wyżej opisane jedzenie na erekcję składa się z roślin i mięsa. Czasami bywa tak, że nie każdy mężczyzna ma czas na przyrządzanie mięsa, lub może nie jeść go wcale. Jeśli do Twoich potraw należą wyłącznie rośliny, to poniższe produkty spożywcze w szczególności przypadną Ci do gustu.

Lepsza erekcja pojawi się u Ciebie jeśli dodasz do swojej diety:

chili dobre na potencje rozpali Cię do czerwonościChili – które powiększa popęd płciowy, wzmacnia siły organizmu. Ma korzystny wpływ na układ krążenia.

Jest dostępne w większości sklepów.

 

 

czosnek jako składnik diety na potencjeCzosnek – pobudza krążenie. Hamuję agregację krwinek, obniża stężenie cholesterolu we krwi i glukozy. Tym samym poprawia potencję. Ma działanie przeciw utleniające.

Dostępny w sklepach.

 

zurawina wspomaga potencjeŻurawina wielkoowocowa (Vaccinium macrocarpon Aiton) – pomaga przy schorzeniach dróg moczowych, chroni Twój pęcherz przed zakażeniem, zakwasza organizm nie pozwalając się rozwijać niektórym bakteriom (które atakują prostatę). Leczy infekcje, jest uważana za naturalny antybiotyk.

Można ją dostać też w postaci skondensowanej w suplementach.

 

owoc granatu to odpowiedź co jesc na potencjeGranat – to bogate źródło przeciwutleniaczy, obniża poziom cholesterolu. Wspomaga erekcję, korzystnie wpływa na doznania seksualne.

Można go dostać w większości sklepów.

 

 

Jeśli zastanawiasz się co jeść na potencję - zjedz pestki dyniDynia zwyczajna (Pumkin seed, Cucurbita pepo) – pomaga przy schorzeniach gruczołu krokowego, wspomaga Twoją potencję, obniża poziom cholesterolu we krwi. Pobudza właściwe funkcjonowanie prostaty, poprawiając Twoją sprawność seksualną.

Nasiona można dostać w hipermarketach.

 

Zioła – istnieje znaczna ilość dobrych ziół, które mogą bardzo szybko pomóc Ci w problemach z erekcją. Czasami łatwiej jest dodać do diety odpowiednie zioła i je parzyć, niż gotować określone potrawy. O tym jakie zioła są najlepsze, ile ich brać, pisałem w artykule dostępnym na erektoportal.pl.

Dobre wieści..

Jeśli chodzi o sposób przyrządzania ziół to jest on zasadniczo bardzo prosty. Np. zmielony korzeń żeń-szeń w większości przypadków wystarczy zalać gorącą wodą. Można też kupić gotowe herbatki ziołowe odpowiednie na erekcję.

Kliknij poniżej jeśli chcesz zobaczyć większość omawianych ziół i herbat, które są dobre na erekcję:

Wejdź

Brawo..

Poznałeś bardzo dobre sposoby podniesienia swojego libido tanim kosztem, więc co teraz możesz zrobić?

Lista tego co jest dobre na potencję dla mężczyzn

Wiesz już co jest dobre na potencję dla mężczyzn, więc pora abyś zrobił sobie listę produktów do kupienia i zaczął pracę nad swoim zdrowiem. Większość wspomnianych składników możesz bez problemu dostać w pobliskim sklepie. Mam nadzieję też, że spodobał Ci się genialny pomysł ziołolecznictwa. Przemyśl ten pomysł, bo naprawdę warto !

A czy jest jeszcze coś dobrego na potencje ?

Podczas wymieniania składników w tym artykule parę razy wspomniałem o suplementach diety.

Jest to długi temat..

Więc jeśli zastanawiasz się które suplementy diety są dobre, to możesz się tego dowiedzieć w rankingu, który znajdziesz u góry w menu na te stronie.

Ps.
Mam też do Ciebie prośbę..

Jeśli uważasz, że wpis jest wartościowy, to tweetnij go dalej:

♥ Podziel się

 

Do napisania artykułu, posłużyła inspiracja poniższym filmem i wpisy z webmed. Film zarówno jak i artykuł z “webmed” są do obejrzenia po angielsku po kliknięciu.

 

Mogłeś tu trafić wpisując w wyszukiwarce:
  • co na potencję
  • l arginina potencja
  • cynk na potencje
  • jajka na potencje
  • jajka a potencja
  • arginina potencja
  • seler na potencje