Co jeść na potencję – lista składników

co jeść na potencję

Co jeść na potencje? Duża lista składników

Jeśli zastanawiasz się co jeść na potencję, warto abyś poświęcił chwilę na zapoznanie się ze składnikami, które mają kluczowy wpływ na podniesienie jakości Twojego życia seksualnego.

Przeszukując źródła wiedzy, postanowiłem dać Ci tą wiedzę w pigułce i wybrałem dla Ciebie najlepsze składniki diety na potencje na które warto abyś zwrócił uwagę. Poświęć chwilę, weź kawałek kartki i coś do pisania, i uzupełnij swój jadłospis o te elementy.

Co na potencje powinniśmy wrzucić do garnka?

Co jest dobre na potencje – trochę o składnikach

Dieta powinna być dobrze dobrana do każdej osoby. Jest to kwestia indywidualna. Nie każdy ma czas na przyrządzanie np. mięsa. Lub może nie jeść go wcale. Większość składników można bez problemu dostać w pobliskim sklepie. Poniżej masz listę, z której możesz sobie wybrać co jeść na potencję, tak aby pasowała do Twojego stylu życia:

L-arginina w wieprzowinie na potencję

L-arginina , L-Arginina HCI – wpływa dobrze na pracę naczyń krwionośnych. Jest aminokwasem niezbędnym dla syntetyzowania tlenku azotu, który odgrywa ważną rolę m.in. w pracy układu krwionośnego. Rozszerza naczynia i poprawia ukrwienie organizmu, oraz ukrwienie narządów płciowych. Kolokwialnie mówiąc suplementacja L-argininą = lepsza praca „hydrauliki” = lepsza erekcja. Gdzie możemy spotkać L-argininę?

Przede wszystkim znajdziemy ją w produktach bogatych w ten aminokwas czyli:

  • serach twarogowych
  • mleku
  • jogurtach
  • jajkach
  • wołowinie
  • mięsie drobiowym
  • wieprzowinie
  • produktach zbożowych
  • migdałach
  • soji
  • pestkach słonecznika
  • soczewicy
  • tuńczyku
  • halibucie
  • łososiu
  • suplementach

Jeśli zastanawiasz się co zjeść na potencję, wybierz arbuza

L-Cytrulina – po raz pierwszy wyizolowano ją z arbuza, wpływa korzystnie na układ krążenia, rozluźniając naczynia krwionośne i zwiększając ich przepływ. Pozytywnie wpływa na libido, pełniąc rolę afrodyzjaka. Poprawia kondycję wysiłkową, pomaga usuwać szkodliwe substancje z organizmu. Występuje oczywiście w arbuzie i suplementach diety.

dziczyzna jest dobra na potencje

L-karnityna – dotlenia mięsień sercowy, wzmacnia pozwalając na dynamiczny wysiłek, wytwarza energie z tłuszczy. Jest aminokwasem, który bierze udział w uwalnianiu i syntezie acetycholiny. Redukuje poziom stresu. Mówi się że, dobrze zapobiega przedwczesnym wytryskom i osłabionej erekcji. Najliczniej występuje w dziczyźnie, wieprzowinie, drobiu, rybie, kiełbasie, oraz w postaci skondensowanej w suplementach.

L-lizyna zawarta w szpinaku poprawia potencje

L-lizyna – pomaga utrzymać równowagę azotową u dorosłych. Należy do grupy aminokwasów niezbędnych w naszym organizmie (musi być dostarczana z zewnątrz, ponieważ nasz organizm nie potrafi jej wytworzyć). Zwiększa przyswajalność żelaza w organizmie. Pomaga zwalczać infekcje, redukuje stres. Można ją dostarczyć z jajek, kurczaka, mleka, jagnięciny, ryb, czerwonego mięsa, szpinaku, kminku.

johimbina

Johimbina – substancja ta powoduje zwiększony dopływ krwi do narządów płciowych, przyspiesza erekcję,  sprawia silniejsze pobudzenie i przyjemność seksualną. Likwiduje zaburzenia erekcji, wzmaga wytrysk nasienia. Można dostać pod postacią kropli, suplementów.

dopamina dobra na poprawę potencji

Dopamina – hormon szczęścia, zwiększa popęd płciowy. Nasze dobre samopoczucie wpływa na jakość życia seksualnego. Suplement DHEA generuje produkcję dopaminy.

pestki dyni pomogą z problemem

Cynk – Brak tego składnika w organizmie powoduje infekcje, zmęczenie, kłopoty z koncentracją, wypadanie włosów. Cynk pobudza pracę prostaty uczestniczy w przemianach białek. Jak masz za mało cynku w organizmie możesz być narażony na infekcje grzybne (problemy z potencją mogą brać się z infekcji). Cynk przeciwdziała chorobom prostaty.

Najlepszymi źródłami cynku są:

  • wątroba cielęca
  • wieprzowa
  • pieczeń wołowa
  • pestki dyni
  • kasza gryczana
  • ser ementaler tłusty
  • migdały
  • czekolada gorzka
  • groszek zielony
  • seler
  • suplementy diety

selen w orzechach brazylijskich na potencję

Selen – najlepiej przyswajany selen to L-selenometionina. Najważniejszą jego funkcją jest tworzenie silnego antyutleniacza. Pomaga organizmowi walczyć z bakteriami i wirusami. Poprawia funkcjonowanie układu krwionośnego (daje lepszy wzwód). Dostarczany regularnie do organizmu zmniejsza ryzyko raka prostaty, zwiększa libido, wzmaga pracę prostaty.

Występuje w:

  • orzechach brazylijskich
  • nasionach słonecznika
  • tuńczyku
  • owocach morza
  • wątrobie
  • czosnek
  • cebuli
  • kiełkach pszenicy
  • brązowym ryżu
  • drobiu
  • jajach
  • kaszy gryczanej
  • kakao
  • łososiu
  • orzechach włoskich
  • bananach
  • ryżu białym

chili dobre na potencje rozpali Cię do czerwoności

Chili – Powiększa popęd płciowy, wzmacnia siły organizmu. Ma korzystny wpływ na układ krążenia. Dostępne w większości sklepów.

czosnek jako składnik diety na potencje

Czosnek – Pobudza krążenie. Hamuję agregację krwinek, obniża stężenie cholesterolu we krwi i glukozy. Tym samym poprawia potencję. Ma działanie przeciw utleniające.  Dostępny w sklepach.

zurawina wspomaga potencje

Żurawina wielkoowocowa (Vaccinium macrocarpon Aiton) – Pomaga przy schorzeniach dróg moczowych, chroni Twój pęcherz przed zakażeniem, zakwasza organizm nie pozwalając się rozwijać niektórym bakteriom (które atakują prostatę). Leczy infekcje, jest uważana za naturalny antybiotyk. Można ją dostać też w postaci skondensowanej w suplementach.

owoc granatu to odpowiedź co jesc na potencje

Granat – To bogate źródło przeciwutleniaczy, obniża poziom cholesterolu. Wspomaga erekcję, korzystnie wpływa na doznania seksualne. Można go dostać w większości sklepów.

Jeśli zastanawiasz się co jeść na potencję - zjedz pestki dyni

Dynia zwyczajna (Pumkin seed, Cucurbita pepo) – Pomaga przy schorzeniach gruczołu krokowego, wspomaga Twoją potencję, obniża poziom cholesterolu we krwi. Pobudza właściwe funkcjonowanie prostaty poprawiając Twoją sprawność seksualną. Nasiona można dostać w hipermarketach.

Czy wiesz już co jeść na potencję?

Zapewne masz już jakieś przemyślenia co warto dodać do diety na potencję. Być może masz też zapisaną listę zakupów. W tym miejscu warto wspomnieć, że dieta nie powinna być pozbawiona odpowiednich witamin i minerałów. Przede wszystkim bardzo ważne dla walki z impotencją są witaminy grupy B, witamina C, witamina E. Odpowiadają one za rozszerzanie naczyń krwionośnych oraz regulują pracę układu hormonalnego.

Dla uzyskania lepszych efektów warto wspomóc swoją dietę o niezbędne witaminy. Czasami problemem może być nie odpowiedni balans witamin. Może brakować niektórych witamin, lub niektórych może być za dużo w naszym organizmie. Więcej o witaminach, możesz przeczytać, klikając w artykuł „jakie witaminy na potencję”.

Być może jeśli do Twoich potraw należą wyłącznie rośliny (nie jesz mięsa), lub jeśli chcesz się skupić tylko na zmianie warzyw w diecie to więcej na ten temat pisałem w artykule warzywa na potencje„. Artykuł do znalezienia na erektoportal.pl

Podczas wymieniania składników co jeść na potencję, w tym artykule parę razy wspomniałem o suplementach diety. O tym jakie suplementy diety są dobre możesz się dowiedzieć w naszym rankingu.

Dwa słowa o suplementach. Warto wiedzieć że, produkuje się je między innymi z ziół. Zamiast wydawać pieniądze na droższe suplementy można samemu zaopatrzyć się w odpowiednie zioła. O tym jaki mają wpływ na lepszą erekcję pisałem w artykule zioła na potencję.

Sposób przyrządzania ziół jest zasadniczo bardzo prosty, np. zmielony korzeń żeń-szeń w większości przypadków wystarczy zalać gorącą wodą. Większość ziół można dostać w sklepach zielarskich. Jednym z takich sprawdzonych sklepów jest sklep internetowy Kraina Herbaty.

Wejdź na stronę sklepu

 

Do napisania artykułu, posłużyła inspiracja poniższym filmem i wpisy z webmed. Film zarówno jak i artykuł z „webmed” są do obejrzenia po angielsku po kliknięciu.

 

Mogłeś tu trafić wpisując w wyszukiwarce:

  • co jeść na potencję
  • warzywa na potencję
  • co na potencję
  • zioła na potencję
  • l arginina potencja
  • cynk na potencje
  • jajka na potencje
  • jajka a potencja
  • arginina potencja
  • seler na potencje