Brak orgazmu u mężczyzny – Czy znasz przyczyny?

Wiesz że brak orgazmu to sygnał, którego nie należy bagatelizować? W tym artykule dowiesz się dlaczego. Przeczytaj artykuł do końca, a poznasz sposoby, aby polepszyć swoje zdrowie.

Jak to powinno wyglądać? Brak orgazmu u mężczyzny - Jakie są przyczyny?

Orgazm jest naturalną konsekwencją wystąpienia erekcji i ejakulacji.
To stan, w którym mężczyzna osiąga najwyższy poziom podniecenia seksualnego. Rozpoczyna się fazą podniecenia, w której przyśpieszają oddech i akcja serca. Następnie sztywnieją pewne partie mięśni i wzrasta ciśnienie krwi. Stan ten utrzymuje się niemal na równym poziomie podczas całego stosunku, w końcowym etapie przechodząc w orgazm.

Chwilowy brak podniecenia u mężczyzny, lub długotrwała niezdolność jego odczuwania, czy brak orgazmu wskazuje na pewne nieprawidłowości w funkcjonowaniu organizmu. Może być to następstwem kilku czynników – wieku, przebytych chorób, ale przede wszystkim złego stylu życia.

Jestem pewny, że się ze mną zgodzisz jak powiem:

W większości przypadków taki stan zdrowia u faceta jest do wyleczenia.

Ale czy to będzie łatwe?

Nie martw się! Postaram się Ci w tym pomóc.. Poniżej w artykule poznasz różne sposoby na poprawę swojego stanu zdrowia, dzięki którym łatwo wrócisz do formy!

A na samym dole, znajduje się podsumowanie “7 sprawdzonych sposobów na brak orgazmu u faceta” , możesz tam przeskoczyć za pomocą poniższej listy..

Czy dieta ma wpływ na brak orgazmu u faceta?

Wielu ekspertów podkreśla rolę diety w walce z problemami z brakiem orgazmu u facetów. Więc wniosek jest prosty popracuj nad swoją dietą.. Tylko od czego zacząć?

W przypadku niektórych mężczyzn, zmiany w diecie będą znikome, w przypadku innych obecny sposób żywienia będzie wymagał radykalnych zmian. Jak będzie to wyglądało u Ciebie?..

Przygotuj notatnik i zacznij zapisywać, bo brak orgazmu jest problemem, który należy rozpocząć od następujących zmian w sposobie żywienia:Czy dieta ma wpływ na brak orgazmu u faceta?

  • wyeliminuj tłuste pokarmy
  • ogranicz smażone potrawy
  • wzbogać dietę w ryby oraz chude mięso
  • zastąp tłuszcz zwierzęcy roślinnym
  • ogranicz, a nawet wyeliminuj słodycze
  • wzbogać dietę w świeże owoce oraz warzywa
  • ogranicz alkohol oraz inne środki uzależniające
  • dodaj odpowiednie zioła, witaminy, suplementy

Ponadto zadbaj o to, aby Twoje posiłki bogate były w owoce i warzywa.

Wśród owoców rekomendowane są: ananasy, banany, brzoskwinie, granaty, jeżyny, maliny, morele, truskawki.
Z warzyw zaleca się spożycie: brokułów, brukselki, kalafiora, pietruszki, selera.

Twoja dieta nie może być uboga w witaminy i minerały. Dla walki z problemem braku orgazmu ważna jest odpowiednia ilość: witaminy C, witamin z grupy B, witaminy E, cynku.

O tym jakie witaminy są istotne i jakie produkty mają zawartość poszczególnych witamin pisałem w artykule “witaminy na potencję”.

Istotne jest spożywanie posiłków o regularnych porach. Wyeliminuj ze swojej diety jedzenie typu fast-food. Nie zapominaj o dodawaniu do potraw różnych przypraw (np. imbir, kminek, gałka muszkatołowa, cynamon, goździki, cząber, lubczyk, kolendra).

Posiłki powinny być uzupełniane świeżymi sokami owocowymi i warzywnymi, wodą mineralną, ziołami typu herbata z żeń-szenia. Postaraj się spożywać przynajmniej dwa litry wody dziennie. Prawidłowa dieta połączona z właściwą suplementacją lub ziołolecznictwem przyczyni się do poprawy Twojego zdrowia.

Styl życia, a brak orgazmu u mężczyzny – Czy dobrze się prowadzisz?

Bądźmy szczerzy, ciężko jest w dzisiejszych czasach koncentrować swoją uwagę na każdym aspekcie swojego życia.. zwłaszcza gdy mamy tyle na głowie.

Jeśli chcesz jednak wrócić do zdrowia, to koniecznie weź pod lupę swój styl życia jaki prowadzisz.

Co się składa na styl życia?
Na pewno jest to:

  • aktywność fizyczna,
  • regeneracja organizmu, ilość snu.
  • wysoki, stale utrzymujący się stres związany z wykonywanym zawodem

To, jak facet się prowadzi w znacznym stopniu wpływa na jego wszystkie obszary życia, a zwłaszcza ma trwały wpływ na brak orgazmu u mężczyzny. Alkohol, nikotyna oraz wszelkie używki obniżają libido u mężczyzn, dlatego w walce z problemem braku orgazmu powinno się spożywać niewielkie ich ilości bądź ograniczyć do zera. Zatem zacznij od zmiany swojego stylu życia.

Co mam na myśli mówiąc aktywność fizyczna?

Załóżmy dwa przypadki:

Pierwszy – Jesteś aktywny – dużo biegasz, dużo trenujesz, prawdziwy tytan z Ciebie! Ale, czy tak duża ilość sportu jest zdrowa? Być może Twoim problemem jest zbytnie wyeksploatowanie organizmu! Zwolnij, bo robisz sobie krzywdę, organizm musi się regenerować.

Drugi – Jesteś mało aktywny – nie robisz ćwiczeń aerobowych, na siłowni, basenie, czy rowerze nie byłeś od dawana.. I tu może być problem, mało ruchu może Ci szkodzić.

Jeśli Twój organizm jest przeciążony, to przeanalizuj z czego trzeba zrezygnować. Jeśli natomiast siłownie omijałeś z daleka, właśnie odkryłeś motywację do treningu! Tak kolego, motywacją do treningu jest Twoje zdrowie..

Regeneracja organizmu – co polecam?

Czy wiesz że, niedobór snu wpływa na złą pracę nadnerczy? A źle pracujące nadnercza, są przyczyną Twoich problemów ze zdrowiem.. Do najbardziej częstych objawów zalicza się chroniczne zmęczenie i kłopoty z potencją..

Jeśli chcesz poprawić swoje zdrowie zadbaj o dobrą jakość snu:

  • zjedź lekki posiłek 3 godziny przed snem
  • zadbaj o małą ilość światła w pomieszczeniu podczas snu (zasłoń okna, wyłącz TV i podobne sprzęty)
  • zadbaj o ciszę (wyłącz powiadomienia z telefonu, grającą muzykę, wszystko co może Cię obudzić w nocy)
  • dostosuj temperaturę w pomieszczeniu (ma być stosunkowo chłodno 16-19 C)
  • przewietrz pokój przed snem

Regeneracja.. czekaj jest tego więcej!

Przemyśl wizyty w saunie. To bardzo pomaga się zregenerować!

Stres, a brak orgazmu u faceta – jaka jest zależność?

Jest jeszcze jeden punkt, o którym chcę pomówić..

Jeśli masz stresującą pracę, to weź pod uwagę, że długotrwałe przebywanie pod wypływem stresu, sprzyja rozwojowi bakterii w ciele. Te natomiast potrafią zaatakować prostatę i w dość rozwiniętym stadium, potrafią znacznie obniżyć jakość Twojego życia seksualnego.

Co możesz zrobić, aby zredukować stres?

  • opracuj techniki pozytywnego nastawienia
  • dodaj do jedzenia sok z granatów, kwas omega 3
  • zmień coś w środowisku pracy (sprawny sprzęt, widok na zieleń)
  • uprawiaj sport

Uff to był długi artykuł. Ale mam nadzieję, że dostałeś dużo wskazówek..
A teraz podsumujmy to w punktach..

7 sposobów na lepszy orgazm u mężczyzny

Wszystko to co teraz musisz zrobić to wprowadź poniższe zalecenia:

  1. Zmień codzienne jedzenie (o konkretach pisałem w artykule “co jeść na potencję”)
  2. Zadbaj o odpowiednie witaminy
  3. Dodaj do diety zioła (przeczytaj “jakie zioła na potencję są najlepsze”)
  4. Dodaj do diety suplementy (tutaj znajdziesz ranking tabletek na potencje bez recepty)
  5. Dodaj, lub odejmij aktywność fizyczną (uprawiaj ćwiczenia aerobowe, lub basen nie forsując się)
  6. Dodaj regenerację (koniecznie zadbaj o jakość snu, przemyśl wyjścia na saunę)
  7. Zmniejsz ilość stresu

Jeśli zadbasz o wprowadzenie powyższych zaleceń, to bardzo szybko wrócisz do zdrowia!

Zwróć uwagę, że najczęściej przeciętny mężczyzna nie dostarcza sobie, nie przetwarza i nie przyswaja wszystkich składników w pokarmach. Stąd biorą się jego problemy. Dlatego ważna jest właściwa dieta, suplementacja i ziołolecznictwo, które mogą wspomóc cały proces powracania do zdrowia.

Jeśli chodzi o suplementy i konkretne zioła, to pewnie zastanawiasz się jakie wybrać.. Dlatego przeczytaj sobie wpisy na ten temat na erektoportal. W szczególności “dieta na potencję”, “co jeść na potencję”, “zioła na potencję”, “domowe sposoby..”.

 

 

Być może znalazłeś się tutaj wpisując w wyszukiwarce:
  • brak orgazmu
  • brak orgazmu u mężczyzny
  • brak orgazmu u faceta
  • nie mam orgazmu
  • zaburzenia orgazmu u mężczyzny
  • brak orgazmu podczas stosunku