Brak orgazmu u mężczyzny

Brak orgazmu to sygnał, którego nie należy bagatelizować. Orgazm jest naturalną konsekwencją wystąpienia erekcji i ejakulacji.
To stan, w którym mężczyzna osiąga najwyższy poziom podniecenia seksualnego.  Rozpoczyna się fazą podniecenia, w której przyśpieszają oddech i akcja serca. Następnie sztywnieją pewne partie mięśni i wzrasta ciśnienie krwi. Stan ten utrzymuje się niemal na równym poziomie podczas całego stosunku, w końcowym etapie przechodząc w orgazm. Niezdolność jego odczuwania wskazuje na pewne nieprawidłowości w funkcjonowaniu organizmu. Może być to następstwem kilku czynników – wieku, przebytych chorób, ale przede wszystkim stylu życia.

brak orgazmu - czasami spotyka mężczyzn

Styl życia jaki prowadzić?

Na styl życia składają się m.in.: sposób żywienia, aktywność fizyczna, regeneracja organizmu. Wysoki, stale utrzymujący się stres związany z wykonywanym zawodem także decyduje o stylu życia.
To, jak żyjemy w znacznym stopniu wpływa na wszystkie obszary naszego życia. Wielu ekspertów podkreśla rolę diety w walce z problemami z impotencją. Zatem zacznij od zmiany swojego stylu życia. Popracuj nad swoją dietą, dodaj aktywność fizyczną, lub jeśli Twój organizm jest przeciążony przeanalizuj to z czego trzeba zrezygnować.

Dieta

Prawidłowa dieta połączona z właściwą suplementacją lub ziołolecznictwem przyczyni się do poprawy Twojej erekcji. W przypadku niektórych mężczyzn zmiany w diecie będą znikome, w przypadku innych obecny sposób żywienia będzie wymagał radykalnych zmian.

Zatem brak orgazmu jest problemem, który należy rozpocząć od następujących zmian w sposobie żywienia:

  • wyeliminuj tłuste pokarmy
  • ogranicz smażone potrawy
  • wzbogać dietę w ryby oraz chude mięso
  • zastąp tłuszcz zwierzęcy roślinnym
  • ogranicz, a nawet wyeliminuj słodycze
  • wzbogać dietę w świeże owoce oraz warzywa
  • ogranicz alkohol oraz inne środki uzależniające

Ponadto zadbaj o to, aby Twoje posiłki bogate były w owoce i warzywa. Wśród owoców rekomendowane są: ananasy, banany, brzoskwinie, granaty, jeżyny, maliny, morele, truskawki). Z warzyw zaleca się spożycie: brokułów, brukselki, kalafiora, pietruszki, selera.

Posiłki powinny być uzupełniane świeżymi sokami owocowymi i warzywnymi, wodą mineralną, herbatą z żeń-szeniem. Postaraj się spożywać przynajmniej dwa litry wody dziennie. Alkohol, nikotyna oraz wszelkie używki obniżają libido u mężczyzn, dlatego w walce z problemem braku orgazmu powinno się spożywać niewielki ich ilości bądź ograniczyć do zera.

Istotne jest spożywanie posiłków o regularnych porach. Wyeliminuj ze swojej diety jedzenie typu fast-food. Nie zapominaj o dodawaniu do potraw różnych przypraw (np. imbir, kminek, gałka muszkatołowa, cynamon, goździki, cząber, lubczyk, kolendra).

Twoja dieta nie może być uboga w witaminy i minerały. Dla walki z problemem braku orgazmu ważna jest odpowiednia ilość: witaminy C, witamin z grupy B, witaminy E, cynku. O tym jakie witaminy są istotne i jakie produkty mają zawartość poszczególnych witamin pisałem w artykule „witaminy na potencję”.

Najczęściej człowiek nie dostarcza sobie i nie przetwarza i nie przyswaja wszystkich składników w pokarmach. Dlatego ważna jest właściwa dieta, suplementacja i ziołolecznictwo, które mogą wspomóc cały proces walki z problemem. Suplementy produkowane są na bazie naturalnych składników i nie wywołują skutków ubocznych. Chcąc dowiedzieć się więcej na temat walki z problemem, przeczytaj wpisy na naszej stronie. W szczególności „dieta na potencję”, „co jeść na potencję”, „zioła na potencję”, „domowe sposoby..”.

 

Być może znalazłeś się tutaj wpisując w wyszukiwarce:

  • brak orgazmu
  • nie mam orgazmu
  • zaburzenia orgazmu u mężczyzny